Huh, olen kolme vuotta sitten deittaillut ja nyt vaan ihan uteliaisuudesta käväisin treffi-sivuilla katsomassa.
Samat tyypithän ne siellä vieläkin pyörii, jopa samoilla kuvilla ja teksteillä.
Mikä on, eikö löydy sopivaa vai onko näitä deitti-sivuja Suomessa liian vähän?
samat tyypit, kuin 3 vuotta sitten
16
1972
Vastaukset
- jkljlk
Olen selaillut ilmoituksia ja muutamia erityisen hyvin kirjoitettuja on jäänyt mieleen. En ole viitsinyt vastata kun tiedän että vastauksia tulee muutenkin parisataa.
Sitten olen huomannut että nuo hyvätkin ilmoitukset uusitaan parin kuukauden välein, huonommin kirjoitetut viikottain.
Hyvä etten vastannut, jos kukaan ehkä tuhannesta miehestä ei ole kelvannut niin tuskin minäkään olisin. :-)- anjuska*
En minä ainakaan naisena saa viestejä miehiltä kuin ehkä kerran kahdessa viikossa. Tottakai jos lupaa profiilin tekstissä vaikka mitä seksiin liittyvää ja on kuvassa rinnat sopivasti tyrkyllä, niin asia on toisin.
Minulla on ihan tavallinen profiili ja vaatimaton kuva. En lupaa mitään, mutta kerron harrastuksistani ja omista toiveistani ihan asiallisesti.
Miehet eivät vastaa lähettämiini viesteihin enkä saa heiltä aloitusviestejä kuin harvoin. Tämä on totuus monen muunkin naisen kohdalla. - siltä, että
anjuska* kirjoitti:
En minä ainakaan naisena saa viestejä miehiltä kuin ehkä kerran kahdessa viikossa. Tottakai jos lupaa profiilin tekstissä vaikka mitä seksiin liittyvää ja on kuvassa rinnat sopivasti tyrkyllä, niin asia on toisin.
Minulla on ihan tavallinen profiili ja vaatimaton kuva. En lupaa mitään, mutta kerron harrastuksistani ja omista toiveistani ihan asiallisesti.
Miehet eivät vastaa lähettämiini viesteihin enkä saa heiltä aloitusviestejä kuin harvoin. Tämä on totuus monen muunkin naisen kohdalla.suomi24 treffi on aivan turha paikka: On miehiä jotka eivät vastaa viesteihin ja naisia jotka eivät vastaa viesteihin.
Miksi ihmeessä teillä on ilmoitus siellä? - En luule, tiedän.
anjuska* kirjoitti:
Miehet eivät vastaa lähettämiini viesteihin enkä saa heiltä aloitusviestejä kuin harvoin. Tämä on totuus monen muunkin naisen kohdalla.Aikani kun olin ihmetellyt nettinaisia, laitoin saman erittäin asiallisen ilmoituksen naisena. Ainoastaan muutama pakollinen pikkumuutos piti tehdä.
Heti tuli yli 50 vastausta, noin kymmenen oli laadukkaampia kuin mitä naisissa olen koskaan nähnyt.
Ehkä olet ollut väärällä palstalla tai et ole selvästi ilmaissut mitä haluat?
Harva viitsii "en mä mitään etsi"-tekstiin vastata. - Osasitko myös vastata
En luule, tiedän. kirjoitti:
Aikani kun olin ihmetellyt nettinaisia, laitoin saman erittäin asiallisen ilmoituksen naisena. Ainoastaan muutama pakollinen pikkumuutos piti tehdä.
Heti tuli yli 50 vastausta, noin kymmenen oli laadukkaampia kuin mitä naisissa olen koskaan nähnyt.
Ehkä olet ollut väärällä palstalla tai et ole selvästi ilmaissut mitä haluat?
Harva viitsii "en mä mitään etsi"-tekstiin vastata.Eipä enää ihmetytä, et miksi miehet valittaa et naiset ei vastaa - eihän ne välttis ees oo naisia vaan jätkät vähän kokeilee, et kuis panis naisena. Kai sinä sitten muistit vastata noille kaikille 50 hepulle, et sorry oon feikki ja tää oli vaan leikki.
- Nimetön
...käytettyjen autojen kaupassa.
Oikeasti hyvät yksilöt eivät vanhene liikeen pihassa muutamaa päivää pidempään. Mutta vähän huonommat tapaukset voivat roikkua siellä vuosiakin.
Itse deittailin netissä vuosi sitten 3 viikkoa, ja sinä aikana löysin sieltä oman kultani.- vertauksia
Käytetyissä autoissakin on eroja. Uudenkarhealle käytetylle urheiluautolle olisi ottajia satamäärin, mutta kaikilla halukkailla ei siihen yksinkertaisesti ole varaa. Nämä halukkaat käyvät ihailemassa autoa ja tarjoavat lenkkimakkarapakettia vaihdossa. Luonnollisesti se ei kelpaa.
Käytetty urheiluauto voi odottaa uutta omistajaansa pitkäänkin, ennen kuin sellainen löytyy.
OIKEASTI hyvät yksilöt kun eivät kelpuuta ketä tahansa.
- käväisit?
Entä jos sattumalta olisi asia niin että nämä ovat 3 vuoden tauon jälkeen avanneet uudestaan profiilinsa, 5 min. ennen kuin vilkaisit sivulle?? Mistä tiedät onko profiilit olleet auki koko ajan? Sustahan tulis hyvä tuomari ja lakimies?
- anjuska*
Kun muutaman kuukauden välein avaan profiilini taas nettiin, niin ne samat miehet ovat siellä vieläkin samoilla nimimerkeillä ja profiiliteksteillä kuin pari kuukautta sitten tai viime kesänä.
Olen heille laittanut viestiä silloin joskus, mutta eivät vastanneet. Ovat siis niin kiireisiä naisten kanssa, ettei ehdi edes vastaamaan, mutta silti hakee ja hakee edelleen.
Aika tylsää lukea kuukaudesta toiseen, että olen juuri muuttanut takaisin kotiseudulle ja haen rakasta kainalooni... Juuri tarkoittaa pari vuotta sitten ja niitä rakkaita on ehtinyt kainalossa olla useita.
- ei ketä vaan pidä ottaa
No totta kait ihmisellä on ihan oikeus valita, ja pitäisi ehdotomasti olla kriittisempi. Niin ei tarvitsisi erota joka toisen pariskunnan.
Käydään sitä kapakoissakin vuosia, eikä välttämättä mitään kiinnostavaa tule vastaan. netissä sopivan löytyminen on vielä vaikeampaa.
Pikemminkin kertoo, että ihminen on mielummin yksin kun muodon vuoksi jonkun kanssa. Siihen syyllistyy liian moni ja ottaa sen "ihan kivaa joo - muttei oikeesti kiinnosta - no otetaan toi kun se tykkää musta vaikken mä ikinä tohon vois rakastua". Jne jne jne. - tiedän :D
palstat on hyviä ja helppoja panoseuranhakupaikkoja. kaikki ikämiehet jaksa tai halua pönöttää baareissa.
Aivan sontaa kaikki palstat! - ...
Kyllä se deitti ohjelma spämmää et nyt on taas löytyny 12 uutta deittä sulle...
1. 35v äiti ja 6v poika etsii...
- Ilmotin kyllä että 30v max ja ei lapsia. En aatellu ruveta keskusteleen 40v ex-miehen kanssa miten hänen muksunsa kasvatetaan. (96% match ?!?)
2. 20v tyttö hki etsii mies 10km helsinki.
- Ilmotin kyllä että 22v min ja koko suomen laajunen haku. Mut en aatellu ny muuttaa tytön koulumatkan varrelle.
3. 27v tyttö tre ostanut asunnon...
- Ah, asunto palvelu on huomannut että minulla ei ole asuntoa... Akateeminen tyttö hakee akateemista miestä... Ja tämä sopii minuun koska minulla on tre kirjasto kortti?!?
3. 25v tyttö tku, etsii mies 20km turku...
- Taas super rajattua alue. Valitettavasti en ole turkulainen. Pääsen kyllä minnepäin suomea tahansa mutta en viittis muuttaa yksien treffien takia. (tais olla joku 96% match)
4. 26v XL tyttö...
- Joo ruksasin kyllä "pari kiloa liikaa" on ok mutta näemmä joillain on eri näkemys parista kilosta. Itse olen hoikka, tuo tyttö ei kehtaisi laittaa haarukkaa suuhun kertaakaan kun istuisimme samaan pöytään.
5. taiteilia tyttö..."jos et harrasta tanssia..."
- Joo en tanssi, en oo ilmottanut tanssivani enkä aijo alottaakkaan. (92% match?!?)
6. urheilia tyttö... "lihaksikas mies... reenaa..."
- Siis ruksasin että olen "hoikka" ja "uin". En tietääkseni "thriatlon on unelma treffini". (91% match?!?)
7. aasialainen tyttö... "välitän naisia..."
- Ah, kansallisuus vaihdossa thai tyttöön. Kun ruksasin "aasialainen" en tarkoittanut että niitä tarttisi ruveta sieltä tuomaan minua varten.
8. hip hop tyttö... "kuuntelen r&b, rap, hip hop"
- Kiva kiva, jos tahdon tietää kuinka monta kertaa 50 cent on saanut kudista, snoop on vetänyt jointtia tai jay tseta saanu beyoncelta niin ostan lehden ja luen sieltä kielellä jota ymmärrän. (taas yli 90% match)
9. 24v tyttö tku... "komea mies, tulee toimeen.."
- En pidä itseäni komeana mutta katsoin kuvan silti. Tuo tyttö vahvistaa sanonnan "turussa on suomen kauneimmat naiset" jo yksinään. En vaan tajuu mitä se netistä hakee, on varmaan miehiä tyrkylle asti ilmankin. Suotta tuolle kirjoitteleen, se ois kun venäläisessä leipä jonossa, jonotat ikuisuuden saamatta mitään.
10. 156cm tyttö etsii mies (...150cm-180cm)
- Jess, olen "vain" 30cm pidempi kuin tuo tyttö. Juoksisikohan karkuun ensi näkemällä jos pyytäs kahveelle... (tais olla joku 89% match)
11. (...sponsoria matkailulle)
- Suomessa saa nykyään naisetkin tehdä töitä ja tienata rahaa. Matkailen kyllä mielelläni mutta maksullista seuralaista en viittis.
12. (... Käyttää alkoholia säännöllisesti)
- "sori, lipsahti kun olin niin kännissä. Se oli vaa sellanen pano juttu.", "kultsa rakhastaks'sä mua?", "hitto tarttisin rahaa lainaan ku tili tulee vasta 15.pv ja pitäs mennä tyttöjen kans parille", "en mä oo väkivaltaine, mut sä et voi kaataa mun viinoja..." ... Juu, kiva kun on harrastuksia. Harmi että on vain yksi.
En tiädä miks se kone ehoittaa mulle näitä. Ja heitä ei tunnu yhdistävän mikään muu kun se että he ovat naisia. Koitin ruuvata profiilia moneen kertaan mutta silti tulee mitä sattuu.
ehkä;
a) olen sen verran erikoinen että se hakee muita erikoisia.
b) olen jotenkin paperilla yli mukautuva ja sovin kaikille.
c) matchääjä ohjelma on sama kuin lotto ja sille "ei" on "ehkä".
Nyttemmin kattelenkin enempi mielenkiinnosta koska kone mätchää mut hc gootti tytölle, poronkasvattajan tyttärelle tai ammatti nyrkkeiliälle. Tai vaik toistepäin miss suomelle, ministerille tai miljoona periättärelle.
Sen lisäks sie on muita hauskoja kuten uskonto... suomalaiselle tytölle saattaa kelvata islam, ordodoksi, kristitty ja ateisti mutta ei protestantti katolinen tai agnostikko.
Tarttis varmaan ruuvailla taas... - näin..
Olen välillä seurustellut ja nyt taas sinkkuna, joten kävin myös katsomassa treffipalstalla ja olihan siellä samoja mutta myös uusia sekä varmasti joukosta poistuneitakin.
Itsellä vaan se "ongelma", että tykästyn/rakastun todella harvoin eikä minulla ole niitä vaatimuksia paljoa vaan se, että se jokin natsaa yhteen ja kolahtaa. Näin ei kuitenkaan ole käynyt netin kautta vaikka olenkin yrittänyt useasti, mutta minkäs teet jos toinen ei kolahda niin ei sitä voi väkistenkään alkaa tapailemaan ketään.
Omasta puolesta voin sanoa, että kyllä siellä netissä on mukavia, komeita, söpöjä ja kivoja miehiäkin mutta se ei riitä vaan kemioiden pitää kohdata ja olen "ongelmatapaus" tämän kemian suhteen.. jokin yhdistelmä taitaa puuttua omista aivonesteistäni... :( - vähän niin,
että huonoa ihmiset ei huoli ja niitä hyviä on niin harvassa? Ihmiset on tullu aika vaativiksi sen kumppanin suhteen. Naiset ei enää ole niin riippuvaisia miehistä, taloudellisestikkaan, kuin joskus oli. Naisen oli pakko sietää kehnoakin miestä, kun oli riippuvainen miehen tuloista ja elatuksesta. Miehet taas sieti pahansisuista vaimoa, kun eivät osanneet tehdä ruokaa, pestä vaatteitaan tai pitää kotiaan kunnossa jne. Mies tarvitsi naista "piiakseen". Tänäpänä ihmiset on niin itsenäisiä ja omillaan toimeentulevia, että enää ei ole pakko alistua huonoon suhteeseen. Kaikki haluaa vain parasta, niin miehet, kuin naisetkin.
Mutta vois niitä profiileja välillä päivittää. "Uusi vuosi, uudet kujeet! ;) Hauskaa Uutta Vuotta 2007 kaikille profiiliani kurkkineille!" Tuommoinen lause pisti silmään tässä muutama päivä sitten treffeillä, eli vuoden 2006 lopun jälkeen sen profiilin tekijä ei ole päivittänyt ainakaan sitä Omat kommentit kohtaa. ;) - jo vuodesta 05
mulla on ollut jo profiili jo vuodesta 2005, alku innostuksen jälkeen olen käynyt vain satunnaisesti.
En enää edes lähettele viestejä yms. pidän enimmäkseen profiiliani vain sen takia että voi nähdä millaiset naiset vierailevat profiilisivullani.
Olen hyväksynyt tappioni, ja sen takia en kenellekkään enää viestejä lähettele vaikka jotkut sitä tuntuu suorastaan odottavan.Allekirjoitan edellisen viestin sisällön. Minulla meni aikaa vain aika paljon vähemmän.
Profiili on ollut olemassa vuodesta sanko ja lapio, mutta aktiivisesti olen sitä nyt pitänyt yllä n. 2-3 kk. On tekstiä, on ajantasainen kuva, on lueteltu ihanteet ja vaikka mitä. Jonkin verran viestejä olen lähettänyt, vastausinnokkuus on ollut hyvin varovaista. Ja onhan tuohonkin syyt selvinneet kun tätä keskustelua olen sauraillut. Nyt ei enää oikein huvita!
Tällaiset treffipalstat on ajatuksena ihan ok, mutta näistä on tullut tänä turhamaisuuden aikakautena melkoisia "karjamarkkinoita" ja viehätysvoiman mittareita, johtamatta valtaosiltaan yhtään mihinkään. Onneksi täälläkin on kuitenkin joku kertonut oikeasti seuraa löytäneensä, kertoo siitä, että aidolla asiallakin osa ihmisistä on.
Lycka till vaan, ensisijaisesti tietenkin itselleni, kai se on yritettävä jonkinlainen onni löytää perinteisemmillä menetelmillä.
Mav
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144