miten on syökö slkoira vähemmän kuin mitä pussin kyljessä on ruoka annostus. olen jo pitemmän aikaa huomioinut että koirani syö noin 2/3 mitä suositus on. tietysti asia on toisaaltaan ihan hyvä koska olen kuullut että kyseinen rotu on altis lihomiselle. koirani on pian 4kk.
suomenlapinkoiran
2
689
Vastaukset
- Scarlet.
No kuten itsekin mainitsit, pussin kyljessä oleva ruoka määrä on vain suositus ja koira kuten ihminenkin on yksilö ja ei siis tarvitse huolestua jos koira ei syö suositeltua annosta.
Usein myös osan ruuasta syömättä jättäminen on merkki siitä, että ruokailukertoja täytyy vähentää. Meidän napero rupesi kanssa tuossa 4kk ikäisenä jättämään ruokaa tähteelle ja kun vähennettiin ruokailukertoja niin hyvin maistui taas pöperö - Kavy
Meidän suomenlapinkoira-poitsu on 7v ja aina on hänellä ollut kuivaruokaa astiassa. Ei ole syönyt liikaa vaikka saa syödä miten paljon haluaa. 20 kiloa painaa. Toisaalta ei ole myöskään sohvaperuna vaan käy juoksulenkeilläkin mukana. Mutta siis kiteytettynä meidän poika ei ainakaan ahmi itseään lihavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732835
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161600- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229