Raitis sunnuntai tänään.
Sunnuntai 10.8.2008
10
482
Vastaukset
- Spriten voimalla
huomenta vaan! Minä yritän kohtapuoleen mennä yöpuulle, että jaksan huomenna (sunnuntaina) saada aikaiseksi jotakin hyödyllistä.
Raittiina, päivä kerrallaan!- juoppotrolli
raitis sunnuntai.
Sellainen on tarkoitus, selvinpäin tänäänkin.
- nadasa
Pyydän että poistat aloitukseni tuolta ylempää.Ja myös 9.8-ketjusta.Joku on ärsyyntynyt juuri minun kirjoituksistani.En kestä todellakaan enempää pottuilua..Joku sanoi täällä jossain että puhu läheisien kanssa.Minulla ei ole ketään läheisiä,yksin olen.Tämä palsta on ollut tärkeä mutta nyt riittää.Tuol jossain joku jopahorotteli miuta.Tuntuu niin pahalle...En kestä enempää.Ole kiltti ja poista viestini..Ne kaikki.Kiitos.T.Kukkakeiju.
- Hamara
Raitis Sunnuntai se näyttää olevan minullakin. JES!
Eipä ole mitään haluja käydä katkaisemaan raittiiden päivien ketjua,jotenka raittiina eläminen jatkuu..Onneksi on janon sammuttamiseen muitakin juomia kun noi alkoholipitoiset juomat.
Turvallisia ja iloisia koulujen alkamis päiviä koteihin joissa kouluun lähtijöitä on:)
Eipä muuta kun raikkaita,vähä sateisia syksyisiä päiviä kaikille.t pörri- minäkin.
Ja raittiina aion jatkaa. Nyt kuitenkin elämäni tahti tiivistyy niin kiihkeäksi, että yritän - alkoholiriippuvuuteni torjumisen lisäksi - torjua tämä nettiriippuvuuteni, eli jokapäiväiset käyntini tällä palstalla. Aikaa menee liikaa kaikkien ketjujen lukemiseen ja vielä joihinkin vastailemiseen.
Itse sain tästä palstasta valtavan suuren tuen kamppailussani päivittäistä viininlipitystä vastaan. Alkoholiriippuvainen olen ja sellaisena pysyn, mutta yritän pitää itseni järjissä ja olla kallistamatta sitä ensimmäistä lasillista. Jos siihen pystyn, niin hyvin menee.
Hyvää jatkoa kaikille teille muillekin. Varmaan joskus täällä piipahdan lueskelemassa kirjoituksia. Toivottavasti voin silloin kertoa pysyneeni raittiina! Ja toivottavasti minun ei tarvitse koskaan enää tulla tänne itkemään sortumistani. Mutta jos niin ikävästi käy, että sorrun, tulen kyllä. Toivottavasti tukea sittenkin vielä löytyy.
Eipä sitten muuta kuin hyvät jatkot kaikille! toivottaa saniliina- ukko-rähjä
että tuossa on asennetta. Jo tuo oivallus on puolivoittoa.
- dokufa
Tissutteluputken aikana ei palstalle kehtaa kirjoittaa, eikä edes sitä lukea, mutta kun putkesta on päästy, tai on päästävä eroon, on palstasta verraton apu. Kun tipattomuus on jatkunut pidemmän ajan, ei alkoholi enää ole jatkuvasti mielessä eikä silloin palstakaan. Mutta hyvä näin, sillä palstalla päivittäinen käyminen, pitäisi viinan jatkuvasti ajatuksissa.
Hyvää jatkoa kaikille minunkin puolestani. Tulen minäkin taas valittamaan, kun tarve siihen on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047