Minut kutsuttiin rapukesteihin.
Hyvä niin.
Mutta kun aikaisemmin olen aina saanut syödä noita herkkuja viinin ja snapsien kera, niin en tiedä, miten se nyt onnistuu.
Niin kuin monet tietävät, en ennä läträä tuon viinan kanssa.
Siis, voinko enää syödä rapuja vai pitääkö minun kieltäytyä juhlista, koska joidenkin mielestä voin olla hyvien juhlien ilonpilaaja?
Voiko rapuja syödä?
10
631
Vastaukset
- Ravun syöjä
Syöt rapuja ja jätä vaan ne viinakset pois siitä. Mikä siinä on niin vaikiaa? Minä olen absolutisti ja olen sanonut aina että minun kuppiini ei viinaksia laiteta. Luulis siellä kekkereissä olevan muutaki ku viiniä ja viinaa. Sitte on jo aika huonosti jos ei ole.
- Laritsa M
Sen jälkeen, kun ravunpyrstössä oleva peräsuoli ei tunnu enää olevan tärkeätä poistaa, kannattaa snapsit lopettaa tai ainakin rajoittaa reilusti.
Laritsa M kirjoitti:
Sen jälkeen, kun ravunpyrstössä oleva peräsuoli ei tunnu enää olevan tärkeätä poistaa, kannattaa snapsit lopettaa tai ainakin rajoittaa reilusti.
Haitanneeko tuo mitään,jos etukäteen kerrot isäntäväelle olevasi vesipoika.
Jos ovat fiksuja, pitävät varmasti huolen, että juomavettä riittää.
Mitä ilon pilaamiseen tulee, voit vaivihkaa mainita olevasi syntymähumalassa, joten et tarvitse lisävahvistusta.
Oikein mukavia rapujuhlia!Venlastiina kirjoitti:
Haitanneeko tuo mitään,jos etukäteen kerrot isäntäväelle olevasi vesipoika.
Jos ovat fiksuja, pitävät varmasti huolen, että juomavettä riittää.
Mitä ilon pilaamiseen tulee, voit vaivihkaa mainita olevasi syntymähumalassa, joten et tarvitse lisävahvistusta.
Oikein mukavia rapujuhlia!Meillä "jälkikasvu" on hyvin innostunut rapujen syöntiin. Niitä on paljon mökkijärvessä,joten syömistä riittää.
Viiden litran kattila täynnä keitetään, muutaman kerran syyskesästä, siinä riittää rapostelemista toviksi.
Tillillä koristeltu rapuvati ja paahtoleipää. Juomana vesi/mehu tms.
Suurin osa syöjistä on alaikäisiä, ja siinä samassa yli-ikäisetkin menee samoilla juomilla!
Joten Jopel, hyvin voit mennä rapujuhliin.
Antaa niitten "läträtä" mielensä mukaan kenelle se sopii, ja sillä siisti!
- Liisinka
Mene vain juhliin.
Sinulla voi olla niin hyvä tuuri, kuin minulla aikoinaan.
Paikkani oli erään pankinjohtajan vieressä.
Hän piti nuorta naista äkkinäisenä rapujen kanssa, joten hän neuvoi ja aukaisi minulle ravut valmiiksi.
Samalla hän tyhjenteli minunkin lasini.
Äitini oli ex. hovimestari, joten olin kyllä saanut kotona tarvittavat ohjeet.
Aamulla minulla oli ihan hyvä olo, miten lie ollut avustajallani.
Varaa sinäkin paikkasi huolella. - isoäiti*
Tarkista nyt kuitenkin rikoslaki kieltäytymisen kohdalta ettei tule yllätyksiä.
- main-eko
Aina tuntuu olevan ongelmia,juot tahi et.Jos muut tekevät ongelman siitä ettet juo,minusta se todellakin on heidän ongelmansa,ei sinun.
Jostain kummasta syystä juuri juomattomuudesta se ongelma tehdäänkin,olet ilonpilaaja ja jne.
Minullekkaan tuo viisasten juoma ei ole maistunut koskaan, eikä nykyisin kukaan enää muista ( viitsi) muistutella asiasta.Syö siis Rapuja ja nauti,juhlat onnistuu ilman viinaakin. - Raivo-
Ei kannata syödä!
Ilman snapsia voi saada rapuruton.- mutta..
viisas raitis.
kaikille hyvistä neuvoista. Taidan rohkaista itseni ja mennä mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154