Onko oikeasti totta, että vasta raskauden myöhemmässä vaiheessa olisi paljastunut, että kyseessä on monikkoraskaus, jos oli jo ultrattukin??
Miten teille hyvät monikkojen äidit paljastui, että odotatte yhden sijasta kahta tai useampaa?
Kaksoset salassa
4
2026
Vastaukset
- kyllä paljastui
varsin alussa, koska oli paljon ongelmia raskauden aikana. Ultrassa kävin joka viikko ja useissa ultrissa näkyi kaksi sikiötä. Ei kuitenkaan kaikissa! Alkuun säikähdin ja luulin, että toinen on jotenkin kuollut ja hävinnyt, mutta raskauden kuluessa totuin siihin, että toista ei näy, enkä jaksanut edes mainita puutteesta ultraajalle.
Kaveri, jolla on kaksoset sanoi, että hänellä näkyi toisessa ultrassa vasta molemmat sikiöt.
Eli on mahdollista, että toinen ei näy ultrassa aina, mutta todennäköisempänä pidän sitä, että jos ultra näyttää yhtä, niin yksi siellä on. - maijuli
Meillä selvisi niskapoimu ultrassa viikolla 13. Luomukaksoset joten ei kyllä osattu odottaa millään tavalla. Itsellä esikko 7v ja vatsa oli outo ihan alusta lähtien, ihan erilainen kun esikosta ja pulpahti esille tosi aikaisin, tosin neuvolassakin sanottiin että toisesta lapsesta näkyy aikaisemmin. Varhaisultrassa ei käyty ollenkaan, siellä olisi varmaan näkynyt. Rinnat oli tosi kipeät alusta lähtien ja muutkin raskausoireet kertaa kaksi, itse ajattelin että toinen raskaus vaikeampi kun ikääkin jo yli 30 mut ultrassa sai sit kaikki selityksensä. Jouluksi tyttöjä odotellaan.. :)
- oto
Meille selvisi Rv 7 2 että odotettavissa olisi 2 pientä vauvaa,hätäultra kyseessä koska olin kovin kipeä raskauden alkuajat.
- m4mm4
selvisi vasta toisessa ultrassa ett on 2 sikiötä(13 1) ekassa näkyi muka vaan yksi olivat soluttautuneet niin hyvin!! kipujen kanssa olen pysynyt visusti kotona kun alussa sanoivat vaan ett, kun ne on niit kasvukipuja"elä kitise" =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748