Eli mistähän kastemekkoa kannattais lähteä hankkimaan?
Saako vuokrattua jostain kenties, jos niin mistähän ja minkä hintaista?
entä uutena ostaminen, missä myydään ja mitä hintaluokkaa??
Esikoista odotellaan syntyväksi kk sisällä, eikä suvussa ketään keneltä voisi lainata....
KASTEMEKKO??
5
1862
Vastaukset
- Johanna-84
Meillä päin ainakin on seurakunnalla kastemekkoja, joita voi lainata (käsittääkseni ilmaiseksi). Oon myös jossain ihan tavallisissa kaupoissa nähnyt kastemekkoja myynnissä muutaman kympin hintaan (olisko ollu 30-40euroa). Ja toki varmasti lastentarvikeliikkeistä saa.
- myyvät
Ihan vaatekaupoista. Lasten/vauva-osastolta. Esim. Helsingin Itäkeskuksessa Halonen, josta ostin oman nimiäismekkomme.
Jotkin hääpukuliikkeet myyvät ja lisäksi myös lasten/lastenvaatteiden erikoisliikkeet.
Omamme maksoi 3 vuotta sitten uutena 60 euroa. Käsittääkseni uusien hinnat tällä hetkellä 60-80 euroa. - huuto.netistä
siellä itse ompelevat myyvät uusia tosi nättejä mekkoja ei mitenkään hirveään hintaan, siinä on sitten seuraavallekin tenavalle puku valmiina... :)
- aikoinani
teetin kastemekon ompelijalla. Sain juuri sellaisen niinkuin halusin. Molemmat tytöt on siinä kastettu ja jossain vaiheessa olisi ajatuksena kirjailla siihen heidän nimet. Tulevaisuudessa mekko jää sitten lastenlapsille...jne.
- Suosittelija
Suosittelen tätä nettikauppaa.
http://www.kastemekko.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096