Valkoiset sukat miehellä

mustasukkainen

Tämä on nyt ihan pöhkö juttu, ja varmaan väärä paikka kirjoittaakin, mutta en nyt muutakaan keksinyt.

Kertokaahan minulle, miten sanoisin miestä loukkaamatta, että käyttäisi mustia sukkia. Hän nimittäin on ilmeisen ihastunut valkoisiin sukkiin, ainakin minusta tuntuu siltä koska laittaa ne jalkaansa ulos lähtiessään. Vaikka on esim. mustat farkut jalassa.......krrrrr

Jostain syystä, ehkä olen turhamainen, mutta tuo juttu ottaa minua päähän ihan älyttömästi.

Olen joskus kyllä sanonut että laita mustat sukat, ja vaihtaa kyllä. Mutta aina kun silmä välttää niin valkoiset on jalassa. Suoraan en ole kehdannut sanoa että inhoan sydämestäni niitä valkoisia.

Olemme seurustelleet vasta vähän aikaa, siksi en ole kehdannut sanoa suoraan....

Teistä tuntuu varmaan typerältä tämä "juttu", mutta neuvokaa nyt kuitenkin!

24

5818

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mene peilin eteen ja katso onnellista ihmistä, koska jos toi on suurin ongelma jonka keksit miehestä niin sulla on unelmayksilö.

Jos peili ei riitä niin mee lukemaan pettämis, avo/avioero, sydänsurut tai vaikka perheväkivalta-palstaa. Sieltä sun ongelmas mittakaava ehkä hahmottuu.

Tiedätkö mitä mä tekisin kun tajuan nää jutut? Kävisin ostamassa 50 paria valkoisia sukkia sille miehelle tippa linssissä silkasta onnesta.

Mut. Jotkut ei tyydy mihinkään. Koskaan.

• Mustasukkainen

Olet kyllä ihan oikeessa, ehkä juuri siksi kirjoitinkin tänne ihannemiespalstalle.

• Harm

kyllä asian aika hyvin seinään.

• exän housuja

ja se piti niitä silti. Leikkasin ne saksilla halki. Ex veti vähän hernettä nenään.

Ehkä mun ois kanssa pitänyt käydä ostamassa mieluummin sille 50 paria uusia samanlaisia? Ja olla onnellinen.

Nyt se on siis ex.

• S_guru
        Mustasukkainen kirjoitti:

Olet kyllä ihan oikeessa, ehkä juuri siksi kirjoitinkin tänne ihannemiespalstalle.

Juuri satuin kuuntelmeaan amerikkalaisen deittigurun DeAngelon ohjelmaa, jossa hän kertoi, että vaikka mies tekisi 20 asiaa oikein, muuta yhden väärin - valkoiset sukat - niin nainen huomaa tämän yhden väärän seikan, ja ei hyväksy miestä.

• ..............................
        S_guru kirjoitti:

Juuri satuin kuuntelmeaan amerikkalaisen deittigurun DeAngelon ohjelmaa, jossa hän kertoi, että vaikka mies tekisi 20 asiaa oikein, muuta yhden väärin - valkoiset sukat - niin nainen huomaa tämän yhden väärän seikan, ja ei hyväksy miestä.

Pitääkin tästä lähtien siis siirtyä käyttämään niitä valkoisia sukkia ihan periaatteesta että moisia asioita olennaisena pitävät naiset karsii itse itsensä joukosta.

Oikeasti, kuinka moni itseään miehenä pitävä voi suvaita naisessa tuontasoista ajatus/luonnevammaa? Reallyreally? Asia erikseen jos joku mies väenväkisin haluaa tehdä itsestään naisille konfiguroidun Ken-nuken mutta siinä nyt sitten varmaan lopulta käy niin ettei sellainen tyyppi lopulta kestä itseään ja elämäänsä kun kaikki itsessä on tehty toisia varten ja mitään omaa ei ole, vain toisten vaatimuksia jotka pitää "täyttää".

• ........

Olen nainen ja käytän valkoisia sukkia. Voiko nainen käyttää valkoisia sukkia? Miehelle sopii tumma toki.

• StippaS

Olet avulias puoliso, joka ostaa kumppanillensa mustia sukkia sitä mukaa kun valkoiset menevät rikki!

Eivät nekään iankaikkisesti kestä kun korkeassa lämpötilassa niitä joutuu kuitenkin pesemään. Linkoamaan täysillä kierroksilla ja sitä rataa kuivurissa pöhöttämään maksimaalisessa lämpötilassa kuivaksi ;)

:D

• FiliaFerusFabulosus

jostain sukista.
      Et rakasta oikeasti sitä miestä jos joku siinä miehessä noin häiritsee.

• Suvereeni

Mikä vika valkoisissa sukissa on? Mielestäni huomattavasti paremman näköiset kuin mustat sukat. Ei nyt ehkä jos jalassa on mustat housut ja jotkut nahkaiset juhlakengät, mutta arkisissa kävelykengissä mielestäni huomattavasti mustaa paremman näköiset ja trendikkäämmät.

• aina jalassa.

Ajatella, jos joku jättäisi mut sen takia, että käytän vaaleanruskeita sloggi-alushousuja.

• Mustasukkainen

Ihan samaa mieltä kanssasi, mutta just se kun on mustat housut, ja mustat nahkakengät.......
        Olen omassa pukeutumisessani tarkka,siksi kai ne valkoiset sukat pistää silmään......
        Kai olen "vähän" nipottaja, niinkuin joku mainitsikin, myönnetään.

• Anonyymi
        Mustasukkainen kirjoitti:

Ihan samaa mieltä kanssasi, mutta just se kun on mustat housut, ja mustat nahkakengät.......
        Olen omassa pukeutumisessani tarkka,siksi kai ne valkoiset sukat pistää silmään......
        Kai olen "vähän" nipottaja, niinkuin joku mainitsikin, myönnetään.

Sana ulosotto pyytää neula ja lankaa väärä näyttpuhelin vgilkja sovellus.
        Fysioterapia kuminauha jymapat murtunut, juhta ouoltaahaa läp U ihmiseen

• rakastunut silti, toistaiseksi

Tosi on, että valkoiset sukat mustien housujen kanssa on karmaisevat. Omallani housut lököttää, joka kerta kaupoille lähtiessä saan pyytää vaihtamaan jotain siistimpää. Sukkia pitää useamman päivän, paidat saa repiä pyykkiin jne...Miten ihmeessä ne ei tajuu...

• elllimaaria

valkoiset sukat sopi tosi hyvin MacGyverille 80-luvulla, mut kyllä tänä päivänä ne sais jo kieltää lailla. Mun mielestä voit ihan hyvin sanoo, että tummien vaatteiden kannattaa käyttää mustia sukkia, niin ne ei vilku jos vähän puntti nousee. Sitten kun olette vähän pidempään hengannut niin hävität ne valkoset "parittomina" pikkuhiljaa ja ostelet tilalle mustia. Kyllä ne siihen tottuu ;-)

• *naamioitunut mies*

Entä kuinka on sun rasvaprosenttis laita?

Pikkuhiljaa mies voi piilotella kaikenlaiset herkut ja vaivihkaa vaihtaa tuotteet vähäkalorisempiin.

Jos ei muuten mene perille niin voi hienovaraisesti napata leidiä masunahasta kiinni ja todeta että "Täs taitaa olla vähä ylimääräistä. Kyllähän mä rakastan sua mutta voitko tehdä asialle jotain enivei?"

• lenkkareiden kanssa

Minusta valkoiset sukat ovat ok kun laitan lenkkarit jalkaan, jotenkin tuntuu että ne kuuluvat yhteen. Muulloin sitten mustaa sukkaa tms...

• seinälätkä

mustia sukkia meinaan, valkosissa näkyy kaikki. Ja sukat on parhaimmillaan kun alkaa pysyyn heittämällä seinässä, ei tarvi ettiä.

• .....
        seinälätkä kirjoitti:

mustia sukkia meinaan, valkosissa näkyy kaikki. Ja sukat on parhaimmillaan kun alkaa pysyyn heittämällä seinässä, ei tarvi ettiä.

Flaksin käymisen kannalta on ihan samantekevää, käyttääkö valkoisia sukkia alushousuja toppia (ja lisäksi farkut ja sandaalit) vai mustia.
        Ennemminkin kannattaa jättää väliin suihkussa käyminen ja hajustetut partavedet ja dödöt. Flaksi käy viimeistään siinä vaiheessa kun ei ole 3 vuorokauteen käynyt suihkussa eikä vaihtanut alushousuja.

• ihmettelevä mies

Mitä vikaa muka valkoisissa sukissa on?? itse käytän kanssa valkoisia sukkia, siksi koska tykkään valkoisesta väristä enemmän ja koska ne näyttävät jalassa paremmalta. Toinen syy on se, että valkoiset sukat ovat yleensä "urheilusukkia" vähän paksumpia ja mukavempia esim. puman tai niken valmistamia. Ja ne mustat sukat, joita voi ostaa dressmannista ja joistain pukukaupoista ovat ohuita ja epämukavia ja niiden kautta jalka tunteen kaikki pienetkin epämukavuudet joita kengässä on.

JOTEN NAINEN, MITÄ SINUA VAIVAA! Et voinut keksiä tyhmenmpää juttua mihin takertua, uskon että miehesi ei myöskään pidä joistain asioista mitä sinä laitat päälle, hä ei vaan sano sitä, koska osaa arvostaa sinua.

• Mustasukkainen

Pumalla ja Nikellä on urheilusukkia myös mustana, ja todella mukavia jalkaan. Itsekin käytän niitä!
        Ei tämä sukkajuttu mikään ongelma ole, mutta jostain syystä vain muuten mustaan kokonaisuuteen mielestäni sukatkin voisivat olla mustat. Kuten joku aiemmin mainitsikin, valkoiset ovat ihan trendikkäät, ja ok jonkin muun asukokonaisuuden kanssa.

Mukavia kommentteja tullut, asiallisiakin, mutta joku on vetänyt herneen nenään tässäkin asiassa. Eihän tämä mikään vakava asia ole, joskus pienetkin asiat vain voivat herättää ajatuksia.

Mielenkiinnolla jään odottamaan lisää mielipiteitä ja kommentteja!

• Morotin

Ihan oikeesti siis kukaan mies ei pidä yöpaitoja seksikkäinä, vaikka kuinka kuvittelisitte niin.

Juu valkoiset sukat mustien housujen kanssa ihan pirun outo yhdistelmä.

• yks vaan

Joo,taitaa olla joku maalaistollo koko ukko. Jos ei sen vertaa tajuu pukeutumisesta.
      Ehkä kantsii sanoo sille suoraan, että kato kuule peilistä ittees, ja mieti vähä mikä mättää.
      Jos se sen hokaa, niin kehityskelponen yksilö...

• -Juliaana

Sano vaan suoraan,mitä sitä tosiasiaa kiertelemään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2604
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe