o/ kunkku boa tai otetaan vastaan jos haluaa joku lahjoittaa

booaa vailla :)

elikkäs kunkku booaa oisin vailla, ostaisin nuoren max vuoden vanhan yksilön sukupuolella ei oo niin väliä, tai jos jollain ei aika ja rahkeet riitä ni voin ottaa vastaan tai vähän maksaakkin aikuisesta jos tulee terra mukaan. itellä ei oo juur nyt niin isoo terraa että aikunen menis mutta nuorelle olis terra tyhjänä ja olis aikaa rauhas rakennella iso ja komee terra matoselle kuhan kasvaa ulos pienemmästä. käärmeitä on ollu parisen vuotta mm perus piippia ollut ja mennyt, kalifornian kunkku ja elaphe taeniura majailee mulla tällä hetkellä ni kokemustaki löytyy sen verran että hyvän kodin boa täätlä sais. mutta ilmotelkaas albaanisissi@hotmail.com mitä löytyy ja mihin hintaan

3

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäi viä sanomatta

että ei haittaa jos on villiintyny ja tulee silmille kuhan syö ja paskoo ja vaihtaa takkinsa normaalisti, myös muut isot käärmeet kiinnostaa paitti anacondat on niin vittumaisen luontosia vaikka tekis mitä et niitä en huoli :)

• kakfddasjfaöf

mistähän päin edes tiedustelet? Miksi tahdot kiukkuisen kunkun? Ne eivät kovin helppoja senluontoisina jättiläisinä ole...

• halua,

kiukkusta mut sellanenki kelpaa. en käärbeitä käsittele enempää ku on pakko ja koukulla selviää sen mitä tarvii. en ymmärrä miks käärmeitä pitäs käsitellä tai paijailla ne vaan stressaantuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe