Haetarirock? Ei ainakaa Juice.
kekkäs laulaa
6
674
Vastaukset
- tuoppi
Safka Pekkosta, joka myös soittaa haitaria kyseisessä kappalessa. Luulen että laulu kertoo pitkälti juuri Safkasta, ainakin syntymäaika sopii kuvaan (viiskytäneljä tai viiskytäviis).
- näin, että
Safka on saattanut olla esikuva kappaleen päähenkilölle, mutta itse kappale käsittelee ihmisen suhdetta uskontoon.
Kappaleen päättävä säe on paljon kertova:
"No painu jo perkeleen pastori hiiteen
Lähetkö heti vae laskenko viiteen?
Näinköhän tappaisit riemujen tuojan
Ihan kuin kolkkaisit elämän luojan?
Lue se kirja ja pura se risti
elämän suolaa on bluesi ja twisti
ja haetarirock!"
Tuota twistiähän Juice käytti paljon uskonnollisissa vertauksissa.
- Afroditen_poika
Kyllä siinä minun mielestäni Juice on enimmäkseen äänessä. Välillä Safka laulaa muutaman säkeen.
- Kylähullu (the last one)
Safka laulaa säkeistön loput, joissain säkeissä enemmän, joissain vähemmän.
- siinä on ...
Juice on kertoja ja laulaa siis kertojan osuudet.
Safka on se haetarinsoittja ja laulaa haetarimiehen repliikit.- Rock'n'Roll'n'Blues'n'Jazz
Kaivoin pitkästä aikaa Tauko111-vinyylin hyllystä ja panin pyörimään,hyvä lätty kokonaisuutenakin...
"Ei elämästä selviä hengissä"ihan huippu,joskin vähän puhkisoitettu...
Tuli siinä mieleen,että aika monta(tuhatta) kappaletta on tehty tolla samalla sointukululla kuin Haetarirock.Siis ennen Juicea ja hänen jälkeensäkin...
Tuli vaan mieleen...hmm...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358