En ymmärrä lainkaan niitä miehiä, jotka eivät halua seksiä. Minusta seksi on parasta antia avioliitossa.
Seksi parasta
5
1224
Vastaukset
- .....M......
Mutta kun sitä pitäisi harrastaa joka päivä aamusta iltaan niin se "paras anti" on kyllä siitä kaukana...
- kumpa kertoisit
tuon myös minun aviomiehelleni.....
- laihduttaisit
edes sen 50kg,eli olisit satakiloinen,niin palataan sitten asiaan.
- En voi
laihduttaisit kirjoitti:
edes sen 50kg,eli olisit satakiloinen,niin palataan sitten asiaan.
laihduttaa niin paljon, koska painan 58 kiloa ;)
Eli painosta se ei ole kiinni. Tosin miehelläni on kyllä ylimääräistä vatsan seudulla.... - HuuMan
En voi kirjoitti:
laihduttaa niin paljon, koska painan 58 kiloa ;)
Eli painosta se ei ole kiinni. Tosin miehelläni on kyllä ylimääräistä vatsan seudulla.......runsaampi rasvakudos lisää estrogeenin tuotantoa ja vähentää haluja. Myös liika viinan käyttö vähentää haluja. Molemmilla se on testosteroni, mikä lisää halukkuutta. Naisilla alkoholi lisää testosteronin määrää.
"Suuri annos alkoholia (1,5 g/kg) vähentää 10-16 tunnissa veren testosteronipitoisuutta 20-40 % (Välimäki ym. 1990), ja pitkäaikainen alkoholinkäyttö tukahduttaa testosteronintuotannon (Irwin ym. 1988). Naisilla taas pieni alkoholiannos (0,3-0,5 g/kg) kuukautiskierron keskivaiheilla suurentaa testosteronipitoisuuksia (Eriksson ym. 1994)."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882