Koiranruokamerkki

7-kuisen neitin emäntä

Olen pähkäillyt ruoan merkin vaihtamista.. Koirani syönyt Royal caninin penturuokaa, ja nyt aika vaihtaa aikuisten ruokaan. Lisäksi kokeilemme vehnätöntä ruokavaliota, silmien rähmimisen vuoksi. Onko kellään muulla ollut silmien rähmimisongelmia? kasvattajani sanoi, että on aika harvinaista, joten ensin kokeilemme ruokavalion muutosta.

Kysyn mitä ruokaa ehdottaisitte? olen harkinnut Jahti & Vahtia (kana ja riisi) , olen kuullut sen olevan hyvää ja suomalaista ruokaa. Ja Edullista.

Kiitos jo etukäteen =)

4

1014

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaiken ikäiset

koirat syövät tuota J&V. nappulaa. Alle vuoden ikäiset junioria ja aikuiset energyä.
      Yrjölänpuuro kuuluu myös meillä päivittäin aterioihin koko laumalle.
      Tuo J&V ei ole enää suomalainen tuote, se tehdään Saksassa. Suomessa ei ole enää tehdasta, mutta tuote on sama. Siinä ei ole vehnää.
      Ei meillä rähmi silmät.
      Minä olen tuota junioria syöttanyt vuoden ikään asti.

• JahtiVahtia

Meillä pentu söi jahtivahti junioria 7 kk asti. Sitten ostimme kanariisi sekoitusta ja kun junioria oli vielä säkin pohjalla, sekoitimme loput murot keskenään.

• hyvin sopiva

Meillä lapinkoirat saavat Nutro Choice adult sensitive kana&riisi (eläinkaupasta). Kasvattaja suositteli aikanaan. Useat muut kuivamuonat aiheuttivat koirillamme ihottumaa. Tuote on lisäaineeton, vehnätön ja säilöntäaineeton.

• maistuu täälläkin

Moi!
      Hyvin maistuu täälläkin jahti&vahti kuivamuona! Kasvattaja suositteli ja siinä olen pysynyt. Vanhemmalle 1v 4kk syötän kana-riisiä ja pennulle 4kk maistuu pentu nappulat ja kun silmä välttää niin napsitaan "iso-veljen" ruuat pois... ;) Talven mittaan
      annan vanhemmalle J&V energiaa. Turkit kiiltää molemmilla ja ovat muutenkin terveitä. Silmät ei ole juurikaan rähmineet. Jauheliha-riisi-kasvisseos on suurta herkkua molemmille! Jos on maha löysänä (mitä harvoin on),niin jauhelihan syönnin jälkeen taas ihan ok.
      Kokeilin taannoin pedigreen lihaa vanhemmalle koiralle ja sen syönnin jälkeen ulosteet muuttuivat ihan punertaviksi... Mitä lie väriainetta olikaan nappuloiden sisällössä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2845
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2723
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1610
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1422
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe