Jos vetten päällä kävelen , ja kerron että kävelin, se kielletään ja kiistetään ja pannaan hartain sävelin.
Jos Väänänen ja kirkonmiehet armeijoita kyhäsi, sä loukkaannut ja taivastelet, että pilaan pyhäsi.
Pilkkaanko jumalaa helposti loukkantuvaa ?
Pilkkaanko jumalaa vai jumalan kuvaa ?
Hän näkee kaiken sanotaan, ja hänestä on sana vaan, näkis ehkä, mutta keskityy vain yhteen kanavaan.
Jos Jeesus tulee uudestaan, se jälleen ristiin naulitaan, ja papit huutaa kuoroinensa: käännetään ja kaulitaan.
Pilkkaanko jumalaa helposti pilaantuvaa ?
Pilkkaanko jumalaa vai jumalan kuvaa ?
Kun veri muutuu ketsupiksi, henki, ruumis fileeksi, niin vakaumuksen varjolla voi panna paikat mestat sileeksi.
Ja tottakai myös taistelussa, hän on meidän puolella, kun autuaita olimme ja rukoilimme huolella.
Voi Victor, tieto tulee taas, kun tarhas ihmistä aimista, kun laulut muuta kuvaa ei, kuin paskaa taikka naimista.
Synti elää Juicessa, Ismossa ja Kojossa, kun niiden tahtiin miehet joraa aina penis ojossa.
Jos piru kerran kelpaa mukaan suureen pyhään teokseen, kai jumalan voi kirjoitella epäpyhään seokseen.
Ja onko hänen paikkansa kammioissa sakastin, hän onko sielujemme pakastin ?
Kuinka jumalaa pilkataan
Juice Leskinen
3
311
Vastaukset
- maagikko.
Olihan minullakin aikoinaan Juicen KESKITYSLEIRIN RUOKAVALIO. LP
Olen siinä hurskaassa uskossa että Jumala on kaiken pilkan yläpuolella. - Anonyymi
Jeesus vetää käteen ja haaveilee seksistä Jammu Siltavuoren kanssa
- Anonyymi
minä olen nyt kävellyt vetten päällä lähes päivittäin 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846