ootteko kokeillu

kokemuksianne kiitti :)

tehdä "vispipuuroa" esimerkiksi mustaherukoista? Juuri keräsin kypsiä, isoja herukoita ja mietin mitä niistä tekisin kun en oikein tykkää syödä niitä, paitsi vaniljajukurtin kera. Tuli mieleen tämä puolukkapuuro.Voisikohan mustaherukoista tehdä, siis onko se hyvää, syötävää?

4

627

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marjattar

Itse kokeilin joskus tehdä punaherukoista ja hyvää tuli. Tein ensiksi survoksen herukoista, mutta laitoin myös yhden kolmannesosan puolukoita, ja sitten ihan samallalailla kun normisti vispipuuro tehtäisiin.

• kaikki marjat

mustikoista tulee aika tummaa, mansikat, vadelmat, karviaiset, kaikki käy. Keitä ensin marjat ja siivilöi kuoret pois, herukoissa on sen verran paksut.

• vastauksista

Täytyy huomenna kokeilla. Puolukkavispipuuroon oon kokeillu joskus sekaan laittaa hieman mansikoita ja lisämausteeks vaniljasokeria, oli tosi hyvää. Nyt kun puolukoita ei ole, mut noita herukoita puskat pullollaan niin pitää kokeilla :)

• tai teholeikkurin kautta

saat kaikki vitamiinit talteen. Just tein herukkakakun http://www.kotiliesi.fi/ruokaohjeet/kummitadin-herukkakakku
        laitoin ne vuokaan : ensin taikinaa , kerros herukoita ja taas taikinaa. Tuli kiva makuraita keskelle. Tai pelkka kakkupohja johon lopuksi sekoita nopeasti herukkamössö.Kuten jouluna englantilainen hedelmakakku. Paranee vain foliossa jääkaapissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2592
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe