seksisuhteista

jälleeN

miehille tai asian kokeneille naisille!

seksisuhde, kestänyt miehen aloitteesta lähes 2vuotta.

välimatkaa on 250km, joten tapaamiset vähissä.

mies sanoo että suhde on pelkkää seksiä, mutta vaikea sitä on uskoa, koska luulisi sitten "lähempääkin" löytävän.

mietinkin, missä vaiheessa miehille tulee tunteet mukaan, vai tuleeko tosiaan lainkaan, haluaako peitellä niitä vai mitä?

kiteytettynä, voiko mies olla vuosikausia seksisuhteessa pelkän seksin takia??

vaikeaa sitä on uskoa, mutta eihän sitä naisena ja tunteellisena aina ymmärrä!

(;

9

520

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta niille ei pidä antaa liikaa valtaa. Niiden pitä antaa vaikuttaa omaan päätöksen tekoon liikaa, vaan on kuunneltava järjen(kin) ääntä.

Jos järki sanoo, että parisuhde ei voisi toimia pitkällä aika välillä, niin on syytä jättää suhde juuri tuolle seksin tasolle ja uskotella naiselle, että mitään tunteita ei ole, eikä tule.

• Miehille seksi ei aina merkkaa mitään. Luoja on luonut miehen levittämään siementä. Nainen on siinä suhteessa jotenkin "vammainen" että luulee seksin tarkoittavan suhdetta. Tosin taitaa olla aika hyvää seksiä kun ei halua vaihtaa. Tai sitten pitää välimatkasta juuri siksi ettet olisi oven takana ruinaamassa. Minä tiedän, olen ollut samanlaisessa suhteessa aikanaan useamman vuoden ja kun aloin kysellä yhteisiä asioita niin olinkin vain "barbara", kiitos siitä. Minulla on myös veli joka on niin mulkku että harjoittaa tätä samaa. Nainen vähän kauempaa niin ei ole oven takana kyttäämässä ja saa mennä ja tulla miten sattuu, kukaan ei kysele eikä epäile.

Kaks piippunen juttu mutta tee niin kun haluat kyllä täällä miehiä on!

• monte1

eli alussa sivittu ettei muuta ole,niin ei koskaan tule tunteita enempää.

• monte1

ajan kanssa,kun toinen aloittaa seurustelun jonkun miehen kanssa.
        muutamasta rakastajatarestani on tullut hemmetin hyvä platoninen ystävä.

• Hyvä seksisuhde on hyvä seksisuhde, jos mies saa siitä mitä haluaa niin järjestely on ihan ok hänelle.

Ja jos järjestely on ok niin miksi mennä vaihtamaan systeemiä? Jos olet just sopiva, kiihoittava ja osaat homman niin välimatka ei oo mikään este. Joten "lähempää" on tavallaan irrelevantti juttu, mahdollisuus siinä että toisen kanssa menee pieleen on suurempi riski.

Tuskin se sua täysin tunteettomana puskee, olet mukava seksikäs nainen johon ei tunnu kuitenkaan olevan suurtakaan tarvetta sitoutua. Sovit täydellisesti kuvioon ja sun kanssa on hyvä olla. Hyvät fiilarit ja hyväksyvä ilmapiiri = hyvä juttu ja seksi sujuu. Hellyys ja läheisyys tulee samas paketissa pitkälti joten miksi valittaa tai tahtoa jotain enemmän?

Miks tunteiden tarvis aina olla välttämättä jotenkin ehdottomia ja toiseen äärimmäisesti kiinnittyviä? Mun mielestä on ihan hyvin mahdollista ja luontevaa tuntea tuossa tilanteessa tiettyä inhimillistä läheisyyttä ja hyvää oloa toisesta ilman että sen tarvis merkitä mitään vuosisadan romanssia ja valtavaa tunteen paloa.

Jos homma menee poikki niin varmasti jonkinlainen kaipuu hyvään ja toimivaan systeemiin jäisi hetkeksi. Mutta sitten voi katsella oikeasti jonkun lähempää kun kerran se edellinen toimiva systeemi ei ole enää toimiva.

Ei vaikuta kovin suurelta mysteeriltä minulle?

Onko kyse OIKEASTI seksisuhteesta sinun puoleltasi vai tunnetko jotain enemmän, tarvetta kiintyä tai tulla huomioiduksi enemmän, yhteisiä hetkiä muutenkin kuin ennen ja jälkeen jne jne jne? Fantasioitko että siinä on sulle oiva mies?

• Äijähän puhuu täyttä asiaa.

• vänkyrä-nainen

jotain ainakin välillä on. Jos muuten kaikki toimii, luottamus ja hauskaa on yhdessä, niin kyllä se toistuva seksi aina jonkinlaisen lisäsiteen niiden ihmisten välille muodostaa. Yksi yhteinen juttu lisää. Ne vahvistaa suhdetta jolloin on helpompi kiintyä toiseen.

En usko, jos joku muuta väittää.

• tilanne täällä

Erään kaverin kans oli vuosia flirttiä (välittömästi kun tutustuttiin yhteisen kaveriporukan kautta) ja lopulta, kun molemmat oltiin sinkkuja vihdoin, johti seksiin, jota nyt jatkunut reilun vuoden. Tavataan harvakseltaan pitkän välimatkan takia.

Mies hämmensi minut joku aika sitten luettelemalla tyttöystävän tarpeelliset ominaisuudet, jotka kaikki löytyy minulta. Muutenkin välistä antaa ymmärtää, että kyseessä on enempi ja sitten taas sanoo, että kiva tämmönen seksisuhde tms...
      Otapa siitä sitten selvää!! Niin, ollaan aikuisia jo yli 30 v reilusti.

• yhtään

tätä samaa paskaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1809
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1368
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1058
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      899
    Aihe