Miten saan kauris miehen tykkäämään toisesta? -.-

??????

Seurustelin kauris miehen kanssa pitkään, en ikävä kyllä rakastanut häntä, vaikka todellakin halusin. Nyt kun erosimme hän koko ajan hokee rakastavansa minua, eikä anna rauhaa. Nykyään hän koko ajan vihjailee siihen että tapaisimme. Vaikka olen sanonut hänelle monesti että en halua jatkaa muina kun kavereina. Aina olen ihmetellyt miten kauris miehen sais pitämään itsestään, mutta enää ei oikeen huvita. Itse olen kalat.

6

2385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauris mies monenvuoden kok...

Itse olen mies ja horoskoopilta kauris.
      En tiedä muista kauriista, mutta minulla on erittäin kovapää, mielipiteitäni ei saa muuttumaan, kuin väkipakolla, sekä olen erittäin pitkävihainen, mutten suutu melkein mistään.

Rakkaus on katoavaista, kaikkien suhteiden pitäisi kestää ainoastaan, niinpitkään, kun molemmat ovat onnellisia (poislukien ne muutamat päivät, jotka jokainen tarvitsee paineiden purkamiseen).

Rakkaudesta en tiedä mitään, suhteeni ovat perustuneet lähinnä tykkäämiseen (tälläkin hetkellä) ja hauskanpitoon eli en tiedä olenko oikea henkilö vastaamaan viestiisi.

Miehet (minä) eivät ymmärrä sanaa "muina kun kavereina.", miehet ajattelevat kavereistakin (naispuolisista) usein (lähesaina?) kaksimielisesti ja jos toinen tosissaan pitää sinusta todella paljon, niin sinulla on vain kaksivaihtoehtoa pistä välit poikki kokonaan ja ette tapaa enään koskaan tai sitten ota mies takaisin.
      Me miehet myös aina puhumme toista mitä tarkoitamme, jotkut puhuvat kiertoilmauksin, toiset jättävät sanomatta ja osa pelkästään huijaa, mutta naisille ei puhuta kaikessa totta, eivät naiset edes tahtoisi sellaista usein kuullakkaan.

Turhaan pelleilet toisen sydämen kanssa, jos et häntä rakasta, välit poikki vain.
      Tottakai se saattaa tuntua pahalta pitkään ja masentaa hetken, mutta pidemmänpäälle se kannattaa, ettet pilaa omaa elämääsi

"Aina olen ihmetellyt miten kauris miehen sais pitämään itsestään"
      Jos löydät vastauksen, minäkin olen halukas kuulemaan sen :)
      Epäonnen voi ajaa pois, esim. töitä tekemällä/juhlimalla/touhuamalla kokoajan, mutta aina se palaa takaisin, kun sitä vähiten odottaa.

Itseni kohdalla naiset eivät ole pystyneet samaan minua pitämään itsestäni, onnellisuus tulee pienistä asioista (esim. kaakao tai hyvät kaverit ja ihmissuhteet), sekä elämänkokemuksesta (esim. armeijan käytyä oppii kestämään 'vittuilua' ja muita paineita paremmin).
      Nämä tietysti perustuivat omiin kokemuksiini :)

• ??????

Sellane juttu vaan että en millään kestäis laittaa välejä poikki, en missään nimessä! :)
        koska kyseinen henkilö on mulle silti todella tärkeä. Mutta en myöskään halua olla hänen kanssaan muuta kuin kavereita/ystäviä. :/

kiitos kuitenki :)

• yhden kauriin katsantokanta
        ?????? kirjoitti:

Sellane juttu vaan että en millään kestäis laittaa välejä poikki, en missään nimessä! :)
        koska kyseinen henkilö on mulle silti todella tärkeä. Mutta en myöskään halua olla hänen kanssaan muuta kuin kavereita/ystäviä. :/

kiitos kuitenki :)

ole juuri rakkautta, että toinen ihminen koetaan hyvin tärkeänä? kaloilla tuntuu olevan muutenkin aika kumma käsitys ihmissuhdeasioista ja tunteista, olen huomannut. vai kyseessä kauna, kun "ei anneta rahaa"...!?

• Vanha Kauris

eli kuulostaa, että kaurismiehelläsi on teeskentely vaihe päällä - on jo luopunut sinusta, mutta ei myönnä tätä itselleen ja pelaa julmaa peliään - tällaisia me kaurisM:het olemme :=(

• TeikäkaurisM

ei ole jokakaurisM.

• Ajattelitko

kenties ryhtyä välittäjäksi ja onko sinulla jo tiedossa tuo toinen, keneen haluaisit kauriin tykästyvän?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4835
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      490
      1498
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe