Herra Tankian itse sanoi Rolling Stones lehdelle, että bändin loppu on nyt tässä.
http://www.radiorock.fi/uutiset/uutinen.asp?id=234
On aina hyvä lopettaa huipulla. Kiitos System Of a Down näistä suurista vuosista!
System Of a Down on kuollut
7
1448
Vastaukset
- skiikke böi
No ompas harmi,itse en mikään suurin fani ole,mutta tod hyviä kappaleita tekivät!
- serjssystem
Maailman paras bändi ei olisi saanut hajota!!!!!!
- Daronz
Kumma kyllä muut bändin jäsenet eivät ole mitään vastaavanlaista sanoneet.
SoaDfans.com julkaisi tuon samaisen haastattelun ja Serj ei kyllä todellakaan sanonut noin. Joko SoaDfans.com on saanut väärää tietoa tai Radiorockin tyypeillä ei ole englannin kieli hallussa. - make-m
Voi olla että SOAD tekee tätä vuonna levyn, joka on vielä tykimpää tavaraa kuin Mezmerize ja Hypnotize. Epäilen että SOAD yllättää vielä faninsa julkaisemalla levyn. No kuitenkin, se jää nähtäväksi.
- systeminpalvoja
Minun mielestäni systemin pitäisi kyllä palata taas yhteen.Olen uskollinen 12v system fani kuuntelen systemiä joka päivä n.1h per päivä ja omistan kaikki systemin albumit.Pidän kyllä Serj Tankianin musiikista mutta koska systemillä on vieläkin erittäin paljon faneja ympäri maailmaa mielestäni heidän pitäisi palata yhteen. System Of A Down 4ever!!
- Rahkola
Toukokuussa vuonna 2006 System of a Down ilmoitti jäävänsä tauolle. Daron Malakian on vahvistanut että tauko kestää pisimmillään viisi vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309