Aloin juuri seurustella leijonapojan kanssa, aluksi meillä oli aikoja sitten jonkinlaista silmäpeliä, lopetin sen ajoissa ja hänkin lopetti. sen jälkeen olemme nähneet pari kertaa kavereina. Vasta kun myönsimme toisillemme pitävämme toisistamme niin se johti siihen että päädyimme yhteen.
Leijona mies on niin tietoinen itsestään, kun sanoin etten kerro kiinnostuksen kohteitani, hän oli heti että 'no minä, mutta kuka se toinen on?' eikös tuo ole ihan perusleijonaa ?:D
Hän ei kuulemma myöskään koskaan jää itkemään kenenkään perään, mikä sopii minulle, joka yleensä siirryn nopeasti eteenpäin itsekkin. Kuulemma eron jälkeen jo seuraavana päivänä etitään uutta muijaa. On se ehkä vähän karua?
Ja miten minä voisin pitää tästä seksikkäästä, villistä, energisestä, ihanasta miehestä kiinni? Katson häntä muutenkin jo niin paljon ylöspäin ja ihmettelen että miksi hän kaikista ihailioistaan päätti ottaa minut.Niin, miksi? Pitääkö minunkin esittää vähän itsevarmempaa, etten ole niinheikko hänen silmissään? Kertokaa kokemuksianne. :)
onko tämä perusleijona, miten pidän siitä kiinni?
oin as
2
1301
Vastaukset
- lellonatyttö
leijonamiestä ei kannata pitää epävarmuudessa sillä melko nopeasti silloin lähtee uuteen jahtiin....tunteet pitää näyttää mutta antaa kuitenkin tilaa hengittää...leijonamiehet arvostavat ihailevia katseita mutta jatkuva sanallinen kehuminen ei oo hyvästä:)silloin menee liian pitkälle...tykkää lahjoista ja yllätyksistä....
- metsä vastaa kuin sinne huu...
Leijona arvostaa toisessa avoimuutta ja tunteiden näyttämisestä ..liika sala-myhkäisyys tai testaaminen ..on pahasta leijonalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219