Photoshop jumittaa/ei sulkeudu

mmrrhrhmff

Eli mulla photoshop jää välillä jumiin kesken kuvan muokkauksen. En pysty painamaan mitään enkä saa sitä suljetuksi. Koneella pystyn tekemään kaikkea muuta, joten ei kone jumita. Mikä on ongelma?

3

582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se, ettet jostain vaikeasti arvattavasta syystä kerro mitään järkevää. Photoshoppia on parikymmentä eri versiota ja vielä Windowsin ja Macin versiot erikseen. Tietokoneita on noin muuten tuhansia erilaisia ja Photarille soveltuvia käyttiksiäkin monta kymmentä.

• aina samat jutut.

Oletan kyseessä olevan ne ainaiset syyt.

-Koneessa aivan liian vähän muistia.
        Siis muistikauppaan.
        -Skrätsäys C:llä, silläkin liian vähän tilaa.
        Siis C-osion suurennus, skrätsin jakaminen useammalle levylle.
        -Kone siivoamatta.
        Turhat tauhkat pois, uudelleenjärjestys ja eheytys.
        -Liikaa fontteja ja plugeja fotarissa.
        Turhat pois.
        -Käyttäjä sählää liian suurien tiedostojen kanssa ja niitä on auki kasapäin yhtä aikaa.
        Käyttäjä on nuubi, oppii jos on oppiakseen.

Noin vinukka, itellä w2k, 8- vuotta vanha kone ja CS2. ollut pystyssä pari vuotta, fotari ei ole kaatunut monestikkaan, kun on muistanut siivoilla. Kyseessä työkone, ei pilluvideoita tai waretettua musaa.

Macissä periaatteessa ihan samat jutut, tosin en muista noita mäkkärin virtuaalimuisti säätöjä, onko sellaisia nykyään? Noh, aikanaan kehuttiin että mäkkäriä ei tahdo saada nurin, olen empiiristen kokeideni myöten aikanani havainnut, että kaatuu se hyväkin mäkki kun tarpeekseeen sählää.

Siksi pidän nykyisestä setistäni, kerkeää tekemään vähemmän virheitä kun kone laskeskelee, samalla pystyy itse miettimään oleellisia asioita... öf, no olkoon sitten vaikka naisia :D

• aloittaja
        aina samat jutut. kirjoitti:

Oletan kyseessä olevan ne ainaiset syyt.

-Koneessa aivan liian vähän muistia.
        Siis muistikauppaan.
        -Skrätsäys C:llä, silläkin liian vähän tilaa.
        Siis C-osion suurennus, skrätsin jakaminen useammalle levylle.
        -Kone siivoamatta.
        Turhat tauhkat pois, uudelleenjärjestys ja eheytys.
        -Liikaa fontteja ja plugeja fotarissa.
        Turhat pois.
        -Käyttäjä sählää liian suurien tiedostojen kanssa ja niitä on auki kasapäin yhtä aikaa.
        Käyttäjä on nuubi, oppii jos on oppiakseen.

Noin vinukka, itellä w2k, 8- vuotta vanha kone ja CS2. ollut pystyssä pari vuotta, fotari ei ole kaatunut monestikkaan, kun on muistanut siivoilla. Kyseessä työkone, ei pilluvideoita tai waretettua musaa.

Macissä periaatteessa ihan samat jutut, tosin en muista noita mäkkärin virtuaalimuisti säätöjä, onko sellaisia nykyään? Noh, aikanaan kehuttiin että mäkkäriä ei tahdo saada nurin, olen empiiristen kokeideni myöten aikanani havainnut, että kaatuu se hyväkin mäkki kun tarpeekseeen sählää.

Siksi pidän nykyisestä setistäni, kerkeää tekemään vähemmän virheitä kun kone laskeskelee, samalla pystyy itse miettimään oleellisia asioita... öf, no olkoon sitten vaikka naisia :D

öh.. Kiva. Kiitos.. o.O Vähän jäi mietityttämään tuo toinen kommentti.. Noh, kyllä minä varmaankin tästä itsekkin selviän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2766
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe