Tälläinen tulos papa-kokeessa, papaluokka 2. Onko jollain kokemusta vastaavanlaisesta,kuulisin mieluusti kuinka teille on asian suhteen käynyt.Uusinta papa olisi näillä näkymin kolmen kuukauden päästä.
Lieriösoluatypia
5
2739
Vastaukset
- lieriösoluatypia
Minulla oli myös keväällä ja olen yrittänyt etsiä tietoa enemmän aiheesta. Onko muilla kokemuksia papaluokan muutoksista,onko kakkonen paha?
- Nimetön
Kakkonen ei ole paha, mutta seurattava. Jos tulee kolme 2-luokan tulosta perättäin, niin sitten yleensä tehdään kolposkopia eli emättimen tähystys.
- AIS:ko?
Mulla oli kans papa 2 ja puolen vuoden kontrollissa 3, pääsin pian Keskuriin tarkempiin tutkimuksiin ja Loop hoitokin tehtiin, mutta kohdun poistoon olen menossa piakkoin. Aluksi gyneni sanoi, että ko. muutokset voivat johtua hormonaalisista syistä ja mennä ohi. Toivottavasti sinullakin. Itselläni ei käynyt niin hyvä tuuri, nyt on kai syövän esiastetta ja siksi päädyttiin kohdun poistoon, koska lapsia en enää tee.
- Sulotar10
En osaa sanoa. Päädyin tänne, kun etsin tietoa lieriösoluatypiasta.
Mulla oli valtavan runsasta verivuotoa ja valtavaa alavatsakipua, myös pitkiä veriklimppejä. Menin päivystykseen 16.7. Silloinen lääkäri laittoi lähetteen Kätilöopistolle, jossa kävin 18.8. Otettiin papa ja kohdusta näytteitä. Tänään sain kirjeen, jossa todettiin papassa ACG-NOS (lieriösoluatypia). Joudun 19.9 kolposkopiaan. Papasta ei kerrottu, minkäasteinen se on. Tällä mennään.- Helena17
Olisi kiva tietää löytyikö kolposkopiasta mitään? Minulla ollut myös papa Acg-nos. Kolposkopia 6 kk:n päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717