Olen vasta 34v nainen ja kahden lapsen yh. ja minulla todettiin 3vuotta sitten MS. Työnantaja lopetti yritystoiminnan sairaslomallani eli jäin työttömäksikin..elämäni on nyt ihan suhkot mallillaan mutta nyt tajunnut kuinka tärkeää se työelämä vain ihmiselle onkin.. olihan se raskasta mutta piti mielen vireänä ja ennen kaikkea se raha..palkka tulo. On se niin väärin että joillekin meistä annetaan sairaus hallitsemaan elämää..riistetään ns. normaalin ihmisen arkipäivän ilot (Elokuviin menon,tansseihin, teatterin..heh en onneksi edes muista mistä kaikesta sitä pystyi nauttii..).Yhteiskunta saisi jollain lailla tulla vastaan.
osatyökyvyttömyyseläke
1
500
Vastaukset
- Elämä on hauras
Se on vastaus kaikkeen.
Tosipaikan tullen suomessa jää omilleen kaikki sairaat.
Jos minä joskus sairastun pahasti niin hoidan kyllä itseni pois elävien kirjoista.
Tämä on siis oma mielipiteeni. Minun mielestäni suomessa ei pidetä huolta ihmisistä, jotka ovat tehneet osansa yhteiskunna puolesta.
Tosin voithan vaihtaa nimesi Mannemaiseksi (ruotsalainen nimi tietysti) ja mennä sossuun ruikuttamaan. Sieltä saa yleensä apua ihmiset, jotka eivät tee tämän maan hyväksi mitään.
Tässä asiassa värikin on valttia ja nimenmuutos somalialaiseksi on tie onneen.
Muista äänestää, muuten et voi valittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249