San Diegoon

itaint

Onko kokemuksia San Diegosta? Missä kannattaa käydä? Onko hyviä menomestoja?

3

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nennukka

Olen lomaillut San Diegossa useita kertoja ja kokemusta on. Ehdottomastihan ykkösjuttuna on ainakin rannat, jos lämpimään aikaan olet siellä. Voit kokeilla surffausta, uida ja ottaa aurinkoa yms.

Matkaoppaissa on paljon kohteita, missä kannattaa käydä. Sea World on ihan hyvä paikka, mikäli tykkää show meiningistä, San Diego ZOO ja Wild animal park on monipuolisia eläintarjoja, mikäli sellaiset kiinnostaa, niin kannattaa käydä. Tosin kuumalla ilmalla kaikkea muuta kuin miellyttäviä. Niinkuin yleensä, noissa paikoissa on kallista, niin kannattaa ottaa omat virvoitusjuomat yms mukaan.

Shoppailulle on hyvät mahikset siellä. Paljon on ostoskeskuksia ja ihan san diegon keskustassa on Horton plaza. Siellä on todella monipuolisesti kauppoja ja ravintoloita.

Kannattaa varata matkalle aikaa, että kerkeää käydä kiirehtimättä paikoissa. Vähintään 2 viikkoa ja jos haluaa käydä Los Angelesissakin niin sielläkin vierähtää uiseita päiviä:)

San Diego on kyllä todella kaunis kaupunki ja itse pidän siitä enemmän kuin Los Anglesista. San Diego tuntuu jotenkin laadukkaammalta.

Tässä jotain vinkkejä oli minulta, toivottavasti oli vähän apua. Ja edullisemmaksi tulee lennot, jos otat suomesta Los Angelesiin. sieltä sit ajaa hurautat S diegoon.:)
      Aurikoista lomaa.

• Mehiko

San Diegosta on lyhyt matka piipahtaa Meksikon puolella Tijuanassa.

• muumimamma--

Kannattaa mennä, jos kiinnostaa lika, köyhyys, tyrkyt myyjät, tinkaaminen, taskuvarkaat ja etenkin viikonloppuna todella pitkät jonot rajalla takaisin usaan.

Mutta on siellä kyllä halvempaa kuin esimerkiksi old townin kojuissa, missä ei voi tingata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2604
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe