Onko kokemuksia San Diegosta? Missä kannattaa käydä? Onko hyviä menomestoja?
San Diegoon
3
529
Vastaukset
- nennukka
Olen lomaillut San Diegossa useita kertoja ja kokemusta on. Ehdottomastihan ykkösjuttuna on ainakin rannat, jos lämpimään aikaan olet siellä. Voit kokeilla surffausta, uida ja ottaa aurinkoa yms.
Matkaoppaissa on paljon kohteita, missä kannattaa käydä. Sea World on ihan hyvä paikka, mikäli tykkää show meiningistä, San Diego ZOO ja Wild animal park on monipuolisia eläintarjoja, mikäli sellaiset kiinnostaa, niin kannattaa käydä. Tosin kuumalla ilmalla kaikkea muuta kuin miellyttäviä. Niinkuin yleensä, noissa paikoissa on kallista, niin kannattaa ottaa omat virvoitusjuomat yms mukaan.
Shoppailulle on hyvät mahikset siellä. Paljon on ostoskeskuksia ja ihan san diegon keskustassa on Horton plaza. Siellä on todella monipuolisesti kauppoja ja ravintoloita.
Kannattaa varata matkalle aikaa, että kerkeää käydä kiirehtimättä paikoissa. Vähintään 2 viikkoa ja jos haluaa käydä Los Angelesissakin niin sielläkin vierähtää uiseita päiviä:)
San Diego on kyllä todella kaunis kaupunki ja itse pidän siitä enemmän kuin Los Anglesista. San Diego tuntuu jotenkin laadukkaammalta.
Tässä jotain vinkkejä oli minulta, toivottavasti oli vähän apua. Ja edullisemmaksi tulee lennot, jos otat suomesta Los Angelesiin. sieltä sit ajaa hurautat S diegoon.:)
Aurikoista lomaa. - Mehiko
San Diegosta on lyhyt matka piipahtaa Meksikon puolella Tijuanassa.
- muumimamma--
Kannattaa mennä, jos kiinnostaa lika, köyhyys, tyrkyt myyjät, tinkaaminen, taskuvarkaat ja etenkin viikonloppuna todella pitkät jonot rajalla takaisin usaan.
Mutta on siellä kyllä halvempaa kuin esimerkiksi old townin kojuissa, missä ei voi tingata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632604
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096