Minulle on jostain jäänyt sellainen muistikuva että jonkinlainen virvelin/uistimen heitto olisi ollut olympialaisissa näytöslajina, mutta en ole asiasta mitenkään varma... joten voisiko joku valaista minua tässä asiassa? Jotenkin muistaisin vielä että laji olisi ollut 1996, 2000 tai 2004 kesäkisoissa, mutta ne jotka asiasta jotain tietävät niin kertokaahan ihmeessä!?!
näytöslajit?
Jaskavaa
2
337
Vastaukset
- näytöslajit
Barcelonan 1992 jälkeen näytöslajeja ei ole järjestetty kesäkisoissa.
Casting lajina sinänsä on yli 100 vuotta vanha, mutta ei koskaan näytöslajina. - Talvinäytöslajit?
Jos vuoden 1992 Barcelonan kesäolympiakisojen jälkeen ei ole järjestetty (saanut järjestää?) näytöslajeja, niin onko kuitenkin talviolympialaisissa näytöslajeja järjestetty sen jälkeen ja mikähän lienee Sotshin näytöslaji, jos sellaista on?
Ei ainakaan Sotshin ohjelmalistaukselta löytynyt mitään näytöslajeihin viittaavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309