Törmäsin verkossa tällaiseen hauskaan kirjaan kuin Jens Lapiduksen Rahalla saa:
http://www.aanikirja.fi/product.php?isbn=9789520100797
Mutta missään ei ole siitä mitään keskustelua.
Onko joku lukenut? Siitä sanottiin, että olisi kokaiinipöllyinen odysseia ja että sijoittuu Tukholmaan. Kuulostaa hyvältä, mutta onko se? En viitsisi sikaa säkissä ostaa, eikä sitä ole kirjastossakaaan.
Jens Lapiduksen Rahalla saa - tietääkö kukaan?
3
311
Vastaukset
- divarista
Minulla sattuu olemaan sen Lapiduksen kirjan ennakkokappale - ostin sen divarista, vaikka kirjassa lukee päällä "Ennakkokappale. Ei myyntiin." :)
No, parempi mulle!
Olen nyt aloittanut sen, enkä pysty edes nukkumaan, sen verran se on imaissut mukaansa. Kerron sitten lisää kun olen lopettanut!- olen lukenut
Mahtava jännäri! Enempää en osaa sanoa kuin että mitään vastaavaa en ole lukenut. Viihdettä, ihan vaan sellaista, mutta koskan en ole samaistunut rikollisiin siinä määrin kuin sen kanssa!
- scarabaeus
Ai täällähän on tästä Jens Lapiduksen kirjasta
Rahalla saa.
Teksti imaisi kyllä minutkin mukaansa.
Yleensä en niin
dekkareista piittaa lukea, mutta yritän aina
näistä uusista edes joitakin selata pysyäkseni kärryillä,
että missä milloinkin mennään.
Tämä Rahalla saa oli kyllä harvinaisen avartava
lukukokemus kaikinpuolin,
hyvin kirjoitettu ja tässä ajassa.
Jo aiemmin olen laittanut tuonne palstalle
Jännitys ja dekkarit
oman arvioni. Se on siellä kohdassa
ajan henki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728