Tahtoisin kissan mutta mieheni saa nokkosihottumaa kissan silittelystä, sekä silmien kutinaa...Tahtoisimme molemmat kissan, mutta onko tuon takia toivo heitetty vai voiko oireet mennä ohi? Onko kokemuksia?
Kissa ja nokkosrokko
3
821
Vastaukset
- ajattelisi
moista, siis kissan ottoa. Selkeät yliherkkyysoireet jo nyt, saati että teillä asuisi kissa!
Miten ne oireet nyt ohitse menisivät? Ja urticariahan voi sitten paheta, turvottaa nielun ym. ja sitä kautta johtaa anaf.sokkiin - allergialääkäriltä...
...hän varmaan tietää vastauksen ongelmaanne. itselläni on kissa ja poikaystäväni on allerginen kissoille. hänellä on myös astma. hyvin olemme tähän saakka ainakin pärjänneet. tosin poikaystävälläni allergia ei ole kovinkaan paha. ei tule minkäänlaista kutinaa eikä ihottumaa. välillä saattaa nenä kutia ja yöllä astma vaivata yskänä. astma pysyy hyvin kurissa avaavalla lääkkellä. älä välitä haukkuvista kommenteista. olen itse saanut samanlaisia kommentteja tänne kirjoittaessa. ikinä ei oikein ole tullut mitään positiivista.
soitappa lääkärille, hän osaa neuvoa paremmin :) - luopunutkisoista
ei kanata missään nimessä ottaa kissaa tuossa tilanteessa- oireet vaan tulevaisuudessa tulevat pahenemaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041811
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441569
- 1021513
- 801427
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206- 691071
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241070- 381012