http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000336&posting=22000000037218784
ei voi muuta sanoa :@
hulluja nuo HIHHULIT
19
494
Vastaukset
- mukaista???
- sellainen ihminen saa rangaistuksensa Jumalan edessä.
- puusilimä
jumalia ei ole olemassa.
- gyrus
... perhettä ja vaimoa auttaa, jos vaikka jumala jonain päivänä pastoria jotenkin sattuisi kumauttamaan?
Sitäkö vaimon pitää odottaa peukaloita pyöritellen? - Kössönöm
ihminen saa mitään rangaistusta kuoleman jälkeen. Nyt kyllä olisi syytä tuon naisen pelastaa itsensä. On se vaan kummallista, miten uskonnoilla voidaan saada ihmiset alistumaan tuolla tavalla.
- uskon.
Kössönöm kirjoitti:
ihminen saa mitään rangaistusta kuoleman jälkeen. Nyt kyllä olisi syytä tuon naisen pelastaa itsensä. On se vaan kummallista, miten uskonnoilla voidaan saada ihmiset alistumaan tuolla tavalla.
Tulin joskus testanneeksi uskosi.
Kuulut niihin, jotka uskovat sen enempää miettimättä kaiken negatiivisen mitä uskovista kirjoitetaan. Kaikkeen positiiviseen suhtaudut epäillen. Uskot niin kuin haluat uskoa. Joskus se on surullista, mutta sille on vaikea mahtaa mitään, uskossa kun on liian suuri voima nujerrettavaksi.
Toisaalta Suomi on vapaa maa (vielä) täällä on jokaisella oikeus uskoa mihin tahansa ja miten tahansa, myös ateistilla. - Kössönöm
uskon. kirjoitti:
Kuulut niihin, jotka uskovat sen enempää miettimättä kaiken negatiivisen mitä uskovista kirjoitetaan. Kaikkeen positiiviseen suhtaudut epäillen. Uskot niin kuin haluat uskoa. Joskus se on surullista, mutta sille on vaikea mahtaa mitään, uskossa kun on liian suuri voima nujerrettavaksi.
Toisaalta Suomi on vapaa maa (vielä) täällä on jokaisella oikeus uskoa mihin tahansa ja miten tahansa, myös ateistilla.ollut oikein testissä ja ihan tietämättäni. Jaaha.
Sinä valehtelet tuossa lopussa.
Suomi ei ole vapaa maa uskontojen suhteen. Lapsilla ei ole uskonnonvapautta. Meillä on valtionkirkko ja päiväkodeissa ja kouluissa pakollinen uskonnonopetus niille jotka on pakkoliitetty kirkkoon.
Ja jos väität, että tiiviistä uskonnollisesta yhteisöstä, jossa on tiukat määräykset lapsesta asti ja jossa jokaista askelta kytätään, voi tuosta vaan lähteä lätkimään, niin joko olet todella ymmärtämätön, tai sitten yksinkertaisesti valehtelet. uskon. kirjoitti:
Toisaalta Suomi on vapaa maa (vielä) täällä on jokaisella oikeus uskoa mihin tahansa ja miten tahansa, myös ateistilla.ÄO:si, se oli vähän yli 60.
"...uskossa kun on liian suuri voima nujerrettavaksi."
Ehkä tuolla sinun älylläsi!- Mistä sen tietää
Ai. En ole vieläkään nähnyt yhtään ihmistä, jota olisi rangaistu jotenkin jumalan edessä. Kertoisitko minkälaisia rangaistuksia tulee ja koska?
- testi?
keiky3 kirjoitti:
ÄO:si, se oli vähän yli 60.
"...uskossa kun on liian suuri voima nujerrettavaksi."
Ehkä tuolla sinun älylläsi!Testisi on epäluotettava, ÄO:ni on 125.
- Kröpelö
Se juttu on tietysti totta, koska se on tänne kirjoitettu... vaikka minä en usko.
Mutta oli niin tai näin, näyt rakastavan sensaatioita ja häväistysjuttuja uskiksista, kun oikein nautinnolla piehtaroit niissä.
Luulisi, että tuollaisista heräisi haastetta: minä näytän kaikille mallia, miten hyvä ja täydellinen uskovaisen kuuluu olla.- puusilimä
täydellinen siis olet?
- Oletko uskovainen?
Pitäisikö kaikki Suomen helluntailaiset teloittaa?
Idolisi Stalin teloitti 10 miljoonaa toisinajattelijaa. Pitäisikö Suomessakin aloittaa etniset puhdistukset ja sallia vain ateistinen elämänkatsomus?
Ainiin, sinähän et vastannutkaan vaikeisiin kysymyksiin, sori...- gyrus
... meneviä johtopäätöksiä. Stalin ei varmaan ole kenenkään idoli, eikä kai kukaan sentään väitä, että uskovaisia pitäisi tappaa.
Splittaat vain hädissäsi.
Oikeasti voisi pohtia, miten uskonnon otetta voisi höllentää siinä määrin, että esimerkiksi noinkin onnettomasta avioliitosta voisi pahoinpidelty osapuoli lähteä hyvällä omallatunnolla etsimään tasapainoisempaa elämää. - puusilimä
"Pitäisikö kaikki Suomen helluntailaiset teloittaa?"
minä en päätä tuollaisista asioista, mutta jos kysyt mielipidettäni nii ei pitäisi. pakkohoito voisi olla parempi keino.
"Idolisi Stalin teloitti 10 miljoonaa toisinajattelijaa."
mikä sai sinut kuvittelemaan että Stalin on idolini?
"Pitäisikö Suomessakin aloittaa etniset puhdistukset ja sallia vain ateistinen elämänkatsomus? "
kyllä pitäisi, kenties juuri pakkohoidon muodossa.
"Ainiin, sinähän et vastannutkaan vaikeisiin kysymyksiin, sori... "
kysymyksesi eivät olleet vaikeita ja vastasin. - puusilimä?
puusilimä kirjoitti:
"Pitäisikö kaikki Suomen helluntailaiset teloittaa?"
minä en päätä tuollaisista asioista, mutta jos kysyt mielipidettäni nii ei pitäisi. pakkohoito voisi olla parempi keino.
"Idolisi Stalin teloitti 10 miljoonaa toisinajattelijaa."
mikä sai sinut kuvittelemaan että Stalin on idolini?
"Pitäisikö Suomessakin aloittaa etniset puhdistukset ja sallia vain ateistinen elämänkatsomus? "
kyllä pitäisi, kenties juuri pakkohoidon muodossa.
"Ainiin, sinähän et vastannutkaan vaikeisiin kysymyksiin, sori... "
kysymyksesi eivät olleet vaikeita ja vastasin.>>"Pitäisikö kaikki Suomen helluntailaiset teloittaa?"
Ei kysytty kuka saa päättää, vaan kysyttiin sinun mielipidettä. Mahdatkohan ymmärtää tätäkään.
Olet teloituksen kannalla, mutta et uskalla sanoa sitä ääneen, luuseri. - puusilimä
puusilimä? kirjoitti:
>>"Pitäisikö kaikki Suomen helluntailaiset teloittaa?"
Ei kysytty kuka saa päättää, vaan kysyttiin sinun mielipidettä. Mahdatkohan ymmärtää tätäkään.
Olet teloituksen kannalla, mutta et uskalla sanoa sitä ääneen, luuseri.et taida osata lukea?
vitun vajakki, minähän sanoin mielipiteeni!
LUE TEKSTI JA JATKA VASTA SITTEN SITÄ APINAN RAISKAUSTA, VITUN VAJAKKI!
" mutta jos kysyt mielipidettäni nii ei pitäisi. pakkohoito voisi olla parempi keino. "
ja sama hihhulin ymmärrettävästi:
MUT-TA JOS KY-SYT MIE-LI-PI-DET-TÄ-NI NII EI PI-TÄI-SI. - Breshnev
puusilimä kirjoitti:
et taida osata lukea?
vitun vajakki, minähän sanoin mielipiteeni!
LUE TEKSTI JA JATKA VASTA SITTEN SITÄ APINAN RAISKAUSTA, VITUN VAJAKKI!
" mutta jos kysyt mielipidettäni nii ei pitäisi. pakkohoito voisi olla parempi keino. "
ja sama hihhulin ymmärrettävästi:
MUT-TA JOS KY-SYT MIE-LI-PI-DET-TÄ-NI NII EI PI-TÄI-SI.Miksi ei pitäisi? Teloitus olisi yhteiskunnalle halvempi vaihtoehto. Vai haluat sinä tuhlata verovaroja helluntailaisten hoitoon? Pitäisikö tuo vielä uskoa?
- puusilimä
Breshnev kirjoitti:
Miksi ei pitäisi? Teloitus olisi yhteiskunnalle halvempi vaihtoehto. Vai haluat sinä tuhlata verovaroja helluntailaisten hoitoon? Pitäisikö tuo vielä uskoa?
oikeilla lääkkeillä psykoosikin on hoidettavissa.
monet muutkin mielenvikaisuudet saadaan lääkkeillä kuriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363717- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371975Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241468
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4831244- 771191