Mitä tetroja

voisin ottaa?

Kamala pähkäily menossa ja olen netistä lukenut vaikka mistä tetroista, mutta en osaa päättää. Eli allas on 530 litrainen (160x60x55) ja siellä on tällä hetkellä 4 lehtikalaa, 5 kirsikkabarbia, 4 albiinomonnista (12 helmimonnista on tulossa tällä viikolla) 2 partamonnia (naaraita) 5 piikkisilmää ja 14 neontetraa (tiedän että ovat vaarassa joutua lehtiksien suihin, mutta yksikään ei ole hävinnyt). Eli nyt haluaisin parven jotain nättiä tetralajia joka uiskentelisi etupäässä keksi-tai yläosassa akvaa. Tausta on vaalea, itse tehty joten vaaleat kalat eivät pääse oikeuksiinsa. Teen viikonloppuna uuden tummemman taustan. Olen ajatellut timantti-, sitruuna- tai sinitetroja. Mutta en tiedä mitä niistä? ja mitkä sopivat olemassa olevien kalojen kanssa samaan altaaseen? Neontetroja en oiken uskalla ottaa lisää.

5

1080

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fish KING

Tuonkokoiisessa akvassa 30 pään parvi näyttää todella komealta, ovat lisäksi kohtuu helposti lisääntyviä joten päälulukin noussee ajan kanssa upeaksi, hanki ensin parikymmentä ja seuraa alkavatko ne lisääntymään, hanki lisää jos tuntuu siltä että poikasia ei tulekaan... neontetrat suosiolla pois, jo veden lämpötila vaatimukset ovat niille liia rankkoja jos pidät lehtikalojasi yhtäänkään lämpimämmässä vedessä...

• karpaasi68

safiiritetrat on komeita ja rauhallisia.

• Ms.x
      • alkup.kirj

mutta, huomasin ettei niitä kovin helposti ole saatavilla. Kysyin meidän eläinkaupasta ja heidän tukkuliikkeessään ei ole timantteja. Eli netistä pitänee ne sitten tilata.

• Ms.x
        alkup.kirj kirjoitti:

mutta, huomasin ettei niitä kovin helposti ole saatavilla. Kysyin meidän eläinkaupasta ja heidän tukkuliikkeessään ei ole timantteja. Eli netistä pitänee ne sitten tilata.

...aquawebin puolelta, jos jollain harrastajalla olisi poikasia paikkakunnallasi ?
        Meillä on muutamia poikasia, mutta en ole niitä vielä myymässä. Toistaiseksi tilat riittävät omissa akvaarioissamme. Lisääntyvät kyllä hyvin, jos on paljon kasvipöheikköjä poikasten turvaksi.
        Tulee sukukypsäksi vasta n.puolentoista vuoden ikäisenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe