Pikkusen harmittaa, koska tämä on/oli selkeä alusta höpötellä.
Näkemiin toistaiseksi
21
1837
Vastaukset
ja huomatkaa olen lyönyt väliin pilkun jälkeen, mutta pistettä en pistä ennen hymiötä lauseen loppuun..piste
Hymyt ja silmäniskut tulee olla lauseessa, eikä pisteen perään.
Piste on niin lopullisen tuntuinen ja Teemuna ja Vegekin tuossa meinaavat laittaa pisteen kaikelle, mutta minä pistän välimerkit:Ei muuten onnistu.
Tuliko selväksi;))))Mariet kirjoitti:
Selväksi tuli ;).
Ei muuten onnistu minunkaan mielestä. Piste. :)minulle kuulu, mutta ainakin mä yritänhymyileevinks
- Teemuna
Banaani silmässä, vasemmassa tai molemmissa. Kirjoitin toistaiseksi. Senkin pönttö.
Teemuna kirjoitti:
Banaani silmässä, vasemmassa tai molemmissa. Kirjoitin toistaiseksi. Senkin pönttö.
veto, koska vintti on maailman paras paikka:)
hehei mitäs tämä nyt tarkoittaa? Mikä harmittaa?
Mulla on tajuton hässäkkä entisen elämän selvittämisessä, en ole ehtinyt täällä käydä enkä tiedä missä mennään. Kohta helpottaa.
Miksi nämä jäähyväiset?olen, mutten määrätyistä syistä;)
Sulla on ihmishärdelli meneillään :0
Jaksamista toivotellen..kotivintin tintti:)- Teemuna
Kovin vaan on palstalla hiljaista. Sinuakaan näkynyt, pahus.
tintti.kotivintti kirjoitti:
olen, mutten määrätyistä syistä;)
Sulla on ihmishärdelli meneillään :0
Jaksamista toivotellen..kotivintin tintti:)on meneillään. Onneksi asiat hoidetaan hyvässä hengessä. Aikamoisen väsynyt kyllä olen, hommaa on niin paljon. Töissäkään kiireet ei helpota yhtään. Kiitos myötäelämisestä.
Teemuna kirjoitti:
Kovin vaan on palstalla hiljaista. Sinuakaan näkynyt, pahus.
ettet mitään jäähyväisiä ollut jättämässä.
Onko sulla ollut vähän ikävä ;)?
- Muraatti
harmittaa minuakin, palstan kuihtuminen. Ja Kettunenkin karkas...
- Teemuna
Jaa että kettunenkin, no huoli sullakin.
..pillität, olenhan minä sentään täällä ;)
Kaipa tämä tästä virkistyy kun kesätauolta porukka palailee
- mayanna
taas? Sinähän alvariinsa olet jonnekin menossa tai jostain tulossa. Levoton luonne?
- Teemuna
Olemassa?
- mayanna
Teemuna kirjoitti:
Olemassa?
*nipistää itteensä*
- -Maikkuliini-
tällainen "näkemiin toistaisesti" lifestyle tyyli oikeen on...? Höpsis höö :)
- Teemuna
Toista kuukautta kuleksittu, kuis tänne?
- Teemuna
mii-su kirjoitti:
täällä on hipihiljaista...:¤
Sitä on kuulemma liikkeellä.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363717- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371975Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241468
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4831244- 771191