Aguileraa voisi monessa mielessä pitää Madonnan perinmtöprinsessana sillä hän on toinen popkultturin ns.narttukuningatar ja "mediahuora" ja mitä vielä. ILkeät ja kateelliset panettelijat vain jaksavat kritisoida niinkin kunnianhimoisia artisteja kuin Aguilera ja Madonna.
JOka tapauksessa popin kuningatar ja ykkösprinsessoihin kuuluva Chrisss ovat maailman tunnetuimpia naisia ja ihailluimpia pop-ikoneita.
Madonnan manttelinperijä
oåå
2
179
Vastaukset
- bellali
ja Madonna on Madonna. Eri artisteja, eri vahvuudet ja eri persoonallisuus.
Mutta tajuan mihin viittaat:) Onhan Christina vahva ja voimakas nainen mutta hänestä löytyy myös sellaista haavoittuvuutta ja herkkyyttä jota arvostan. Tai tarkoitan ettei hän mielestäni pelkää näyttää sitä.
Mutta, kunnia molemmille kun ovat jatkaneet näinkin pitkään viihdealalla. Go girls! - No ei varmana!
Sekin akan musa on kaukana popista nykyään. Eikä tollanen kauhea rääkynä edes sovi popmusiikkiin. Joku Rihanna se kyllä on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244