kastelahja?

Maria-

Nyt tarvittaisiin lahjaideoita! Kummitytölläni on pian kastejuhlat, ja haluaisin antaa hänelle jotain "merkitsevää", mutta en tiedä mitä se voisi olla. Nimikaiverrukset eivät kuitenkaan ole mahdollisia, koska nimi pidetään salassa kastepäivään saakka.

onko kenelläkään ideoita? tai mitä itse olette vieneet lahjaksi?

3

1199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lahjat

kultasepänliikkeestä; kummilusikka, tinamuki, valokuvakehys jne. Kaiverrusta ei tarvitsekaan tehdä ennen lahjan vientiä, viet kaiverrukseen ristiäisten jälkeen tai vanhemmat vievät itse(saat lahjan mukana kortin, että olet kaiverruksen maksanut jo valmiiksi, kaiverruskulua et voi jättää vanhempien maksettavaksi).
      Toki on muitakin vaihtoehtoja, taulu esimerkiksi. Mieti, minkälaiseen perheeseen lahjaa viet. Ja jos päädyt perinteiseen kummilahjaan, ole yhteydessä muihin kummeihin, jottei lopputuloksena ole montaa lusikkaa jne. Osaatte yhdessä sopimalla hankkia kaikki eri lahjan.

• ei kummilta

tässä muutama idea, jotka itse hankimme kohta oleville kaksille eri ristiäisille...

Toiselle hankittiin kalevalakoru, johon saatavilla joitakin lapsille sopivia riipuksia (itse päädyimme pieneen muumiin) hintahaitari ketjuinen n. 26-60e

Toiselle arabian lasten muumiastiasto hinta 36e

Näistä tosin kumpikaan ei ole kummilapsi, joka saattaa vähän muuttaa tilannetta..

• ruskas

Me olemme vieneet esim valokuvakehyksen, johon sitten voi laittaa kuvan kastetilaisuudesta.
      Yksi hauska idea voisi olla säästölipas kuten tämä; http://www.hupitupa.fi/tuotteet.html?id=13/74
      johon voi sitten kirjoittaa lapsen nimen, kun se on virallisesti julkistettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7455
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5394
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4595
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4495
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2348
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2323
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe