Tasan tarkalleen.
Itse olen saanut itseni hillittyä ja elänyt nyt jo viisi päivää ilmaan minkäänlaisia ahmimis kohtauksia :) Im proud!
Miten on syömiset menny?
3
962
Vastaukset
- Hyvin menee
Söin ahmimiskohtaukseeni ison grillipihvin ja se auttoi. Herkkuihin tai karkkeihin koskenut ollenkaan.
- heikko ja väsynyt
Perjantaina
paketti kääretorttua ja vaniljakastiketta
Magnum jäätelö
koko paketti Mars-jäätelöpatukoita
2 pussia chilipähkinöitä
Lauantaina
Jäätelötötterö
irtokarkkeja
tuorejuustoa ja 20 karjalanpiirakkaa
pussi chilipähkinöitä
Keksipaketti
Enempää ei pötsiin mahtunut tälläkertaa.
Liekö minulla BED kun en kuitenkaan oksenna koskaan. Kompensoin kyllä ahmintaa ankaralla dieetillä.- örrörrör
viimeksi olen ahminut kolme päivää sitten! se on minulle todella hyvin, koska en ahminut mitään herkkuja! söin ruispalat paketin (12kappaletta) pestoa juustoa tomaattia. 12leipää on mulle ihan pikkujuttu! :D Ja tänäänkin ainoa "moka" oli yksi pulla ja muutama laku joka minulle tarjottiin - ja en kannata herkkujen totaalikieltäytymistä, sillä kielletty hedelmä aina himottaa vaan niin enemmän :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309