jos mulla toisessa muistikamman paikassa yksi 512mb kampa niin voiko ostaa toiseen vaikka 1GB kamman kun olen asiasta eri versioita kuullut. Toi 512mb kampa on 333MHz joten täytyykö sen toisenkin olla saman suuruinen?
Mulla keskusyksikön maksimi muistina lukee koneen tiedoissa 2Gt eli voinko ostaa molempiin kampojen paikkoihin 1 Gt?
T.aloittelija
Muistikampojen valinta
3
508
Vastaukset
- ostaa gigan
kamman molempiin. se taas on herran hallussa tunnistaako kone muistin jos laitat gigasen ja 512:sen yht aikaa, varsinkin jos ovat eri valmistajan........muistaakseni vanhoissa koneissa ei välttämättä toiminut. osta muisti sillä ehdolla että voit vaihtaa jos ei pelitä......yleensä tietokoneliikkeet suostuu tuohon.
- ja vielä, jos
emosi tukee ainoastaa max 333 muistia niin eipä kannata isompaa ostaa. tarkista vaikka emon valmistajan sivuilta kuinka isoa muistia se tukee ja osta sen mukaan. voip olla että tukee isompaakin kellotaajuutta.
- neuvosta
ja vielä, jos kirjoitti:
emosi tukee ainoastaa max 333 muistia niin eipä kannata isompaa ostaa. tarkista vaikka emon valmistajan sivuilta kuinka isoa muistia se tukee ja osta sen mukaan. voip olla että tukee isompaakin kellotaajuutta.
En löytänyt tietoa tuosta hertsi määrästä et mitä emo maksimissaan tukee mutta ostan tollaset ko toi vanha kampa niin eiköhän ainakin se pelitä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632594
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096