Muuttiko Elvis toisen nimensä Aronista Aaroniksi,ja oliko siihen jotku uskonnoliset syyt takana.Varmaan se tapahtu jos tapahtu 70-luvulla,milloin herra oli oikein syvällä eri uskonnolississa opuksissa.
Elviksen
3
286
Vastaukset
- MarionKeisker
Aaron ihan siihen saakka,kunnes joku tunari nakutteli hänen hautakiveensä Aron.
- Selvis
Hautakivessä nimi on muodossa Aaron. Olen itse käynyt parikin kertaa katsomassa. Nimen kirjoitusasu on vaihdellut - kovin tärkeä asiahan se ei oikeastaan ollut.
"Elvis And Gladys" -kirjan mukaan nimi annettiin muodossa Aron. Nimi annettiin Elviksen isän hyvän ystävän nimen mukaan. Ystävän nimi oli Aaron Kennedy, siis kahdella a:lla.
Ehkä yhteen a:han oli syynä se, että Elviksen kuolleena syntynyt kaksosveli sai nimekseen Jesse Garon, yhdellä a:lla sekin. Näin kirjoitusasu "rimmasi" paremmin.
Kun ottaa huomioon, että Elviksen isä oli juuri ja juuri lukutaitoinen, ja että Elvis itsekin kirjoitti elämänsä aikana mitättömän vähän mitään, esimerkiksi vain muutaman kirjeen, ei liene kovin kummallista, että nimen kirjoitusasu on ollut milloin mitäkin.
- kerran muistaakseni
Olen nähnyt Aaronin Elviksen hautakivessä. Muistaakseni Gracelandin portinpielessä olevassa laatassakin luki alunperin Elvis Aron Presley.
Minä olen yhden a:n kannalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358