Mitä mulle kuuluu...

moi !

alkoholismi - ei pahemmin

vakava masennus - ei todellakaan
masennus - ei, päinvastoin

ahdistuskohtaukset -
eip, eläminen ja uudet tilanteet kujeet auttaneet kestämään yhä isompia asioita.

omakuvavääristymä - En vihaa enkä halveksi itseäni, sen sijaan klassisesti ajattelen nyt itsestäni ja rakastan itseäni turhankin suuresti :D

sosiaaliset ongelmat - eip. Keskustelun aloituksia vieraille ihmisille tuolla ulkona menossa, on aina vaikea keksiä mutta niin kaikille :P
Tulen toimeen ihmisten kanssa yhä paremmin ja paremmin sen jälkeen kun oli näin oikeasti omillaan. Moni kaiketi erakoituu yksin. Minun koti on nykyään kaikkialla.

seksuaalisuus -
oma itseni täysin edelleen. vanhemmat naiset kiinnostaa, nuoremmat ovat kiinnostuneita minusta. Täytyy ny kattoa, olen tavannut tässä lähinnä vaan nuorempia. En pahemmin fantasioi. Aika käytännön lähellä vetovoimat

liika ajattelu -
jos irl katsotte mua hetken silmiin, huomaatte usein, että päässä ei liiku yhtään mitään. Kun ajatuksia herää niin ne tulee ja menee eikä niitä pyöritellä turhaan.

univaikeudet -
ajoittain, liian kuuma
naapurista ei enää ongelmia

ongelmatilanteet -
Sille ei voi mitään jos vetää niitä puoleen. Tekevälle sattuu ja tapahtuu

naiset -
juu, ei stressiä,
paitsi vähän jännittää muutama ?ikuisuustapaus?
ja se yksi tapaus tässä kesällä, ihan syystä

ikäkriisi -
edelleen päällä. Muutamista asioista johtuen tunnen siis ihan oikeasti olevani 10 vuotta vanhempi kuin mitä olen, tiedostan jotenkin ja yritän ajatella että olen vielä nuori, mutta ei vaan tunnu siltä ja ikäisteni seurassakin tuntuu siltä että olen ihan fabu ja 18 vee muijaa yrittäessä tuntuu jo melkeen pedofiililtä :D

rahatilanne -
tasapainottelen

näkö -
toinen silmä on selvästi vieläki heikentyny, leijuu roskia jatkuvasti, tartten kohta lasit

tiskit -
edelleen tossa taistelee homejuustoverkostoa vastaan. Tänään hoidan ne, lupaan!

:)

2

1062

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tallennan

tämän tiedostooni.

• ei kukaan

Kiva kuulla, että sulle kuuluu hyvää ;) Arvasin sen kyllä jo, mutta mustaa valkoisella on aina parempi. Vähän kyllä kävi mielessä, ettet sittenkin olis nauttinut shhhamppanjaa aamiaisella...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1891
    2. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      58
      1699
    3. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1641
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1639
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1599
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1577
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1337
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1279
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1150
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1111
    Aihe