Olin äskön Voicen sivuilla, ja mun silmille pomppas otsikko ''Anna yllätti'' Ihmettelen suuresti, että miten hemmetissä Anna muka yllätti? On menny jotain 3 viikkoa siitä, kun Annan vinegar sinkku julkaistiin. Ja se sinkku on vasta nyt noussu ykköseksi, kun teinit on äänestäny. Jos se olis noussu jo eka viikolla lista ykköseksi, niin sllonhan Anna olis yllättäny. Media vois tosiaankin lopettaa ton Annan paapomisen.
Taas Annaa lellitään
6
492
Vastaukset
- ruma lapsi
älä itke.
- kaunis lapsi
kun niin surkeella esityksellä pääsi ykköseksi, vaikka näinä päivinä näyttää paska kelpaavan hyvin: Madonnaa, Cheekiä ym shittiä top10:ssä.
- AnnaOnIhanKiva
Annalla on edessä se mikä Madonnalla on takana...ei nyt ehkä ihan,mut jtn sellasta. ;D
- siis.....
AnnaOnIhanKiva kirjoitti:
Annalla on edessä se mikä Madonnalla on takana...ei nyt ehkä ihan,mut jtn sellasta. ;D
kauneusleikkaukset
- haloo Anna fanit!!!
AnnaOnIhanKiva kirjoitti:
Noo, kuitenkin Madonna saavutti alle 20-vuotiaana paljon enemmän, mitä Anna ei tule koskaan saavuttamaan.
- huolet :)
mutta ihan ymmärrettäväähän se on, kun ari on jo aivan unohtunut. aivan turhaan sä tänne tulet kiukkuamaan, ihan näin pienenä vinkkinä voisin sanoa sulle että tuollainen kitinä ei ainakaan lisää arin faneja vaan päin vastoin!!! ROFL YOU FAILED !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717