KaksosM ja OinasN

utelias...

Kiinnostais tietää tälläisestä yhtälöstä? Ollan nyt reilu kuukausi tapailtu, ja tosi hyvältä tuntuu... tapailut tihenevät... ja todellakin, pitkästä aikaa on sellainen olo, että tästä vois tulla jotain...?

8

1566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...tarzanin tavaraa...

Minä oikku nainen ja olin naimisissa kaksos miehen kanssa. Mun pää ei kestänyt sitä yks päivä yhtä, toinen toista. Ja koska en suostunut hyppimään hänen pillinsä mukaan edellä mainittuun tyyliin, niin turpaanhan siinä tuli, siis ihan kirjaimellisesti. Kaksi kertaa otin sen vastaan ja sitten lähdin.

Meillä alkusuhde oli siihen mennessä elämäni ihaninta aikaa. Mutta kihlauksen jälkeen mies viileni ja häiden jälkeen suorastaan jäätyi.

• OLIKOHAN

Mahtoiko olla itsellä mitään osallisuutta asiaan vai oletko ihan ihana pulmunen joka aina tietää kaiken paremmin ja ei nalkuta???

• Nimetön

Eli 3 vuotta kesti sitä saatanan tappelua, mua kylläkin hakkasi raastuvaan asti se Oinas mies joka oli niin helvetin mustankipeä, luulosairas, ja omistushaluinen että en ole toista mokomaa nähnyt, joten ei kiitos enään koskaan oinas miestä...

• Mekin,kaksonen ja oinas..

Moi
      Minä olen kaksosnainen ja mieheni on oinasmies,ainakin näin päin toimii,,,aika räväkkää on ollu ja muutama erokin tullu,vuosia sitten,,,mutta nyt ollaan aviossa ja hyvin menee,,,yhteensä ollaan oltu n,14vuotta kimpassa.
      Eiku täysillä eteenpäin ja viettäkää ihania hetkiä...uskon että teilläkin sujuu,,,,jos on horoskooppeihin uskominen=)

• hyvinpyyhkii

Itse olen kaksosmies ja elän oinasnaisen kanssa. Suhteen alkupuolella oli kovia yhteenottoja ja oman paikan hakemista, kun kyseessä on kaksi temperamenttista ja voimakastahtoista ihmistä. Alkumyllerryksen jälkeen elämä on ollut loistavaa ja nyt olemme naimisissa. Esikoinen on tulossa ensi vuoden alkupuolella.

• vielä jatkossa
        hyvinpyyhkii kirjoitti:

Itse olen kaksosmies ja elän oinasnaisen kanssa. Suhteen alkupuolella oli kovia yhteenottoja ja oman paikan hakemista, kun kyseessä on kaksi temperamenttista ja voimakastahtoista ihmistä. Alkumyllerryksen jälkeen elämä on ollut loistavaa ja nyt olemme naimisissa. Esikoinen on tulossa ensi vuoden alkupuolella.

Kovilla olet vielä.
        Oinas, Härkä ja Leijona ovat kokonaisuutena ja jatkuvasti vittumaisinta mahdollista seuraa.

Laiskoja, lihavia, syöppöjä, juoppoja ja valehtelijoita.

Voiko arvot enemmän olla sieltä kuin näillä on.

• Mekin
        hyvinpyyhkii kirjoitti:

Aivan,meilläkin ihan samanlaista,paikanhakemista.
        Aluks ei kumpikaan meinannu antaa periksi,mutta nyt on kumpikin joustanut.Ja tulos on todella hyvä=)
        Kyllä tää kaikki on kannattanut!
        Hirmu paljon teille onnea ja tulokkaallekin!

• g-mini

Mun paras ja samal ehkä paskin (hajottavina, ja henkiseti horjuttavin, satuttavi) suhde oli oinasnaisen kanssa.. Seksi toimi aikansa, ja yhteisiä asioita oli vaikka kuinka. Suhde kaatu tämän oinasihmisen niihi ominaisuuksiin ja luonteenpiirteisiin mitä ei voinut sulattaa..
      Siltikin. Kyseinen ihminen ei jäänyt ainoaksi oinaaksi, jonka kanssa olen ollut. En siis sano etteikö toimis. Voi toimia hyvinkin, todella hyvin, joten tsemii sulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe