Elvis kuoli klassisella tavalla oksentaen vessanpytylle. Sokrates viileän tyynesti juomalla myrkkymaljan. Itse en ole vielä päättänyt miten tahtoisin kuolla. Miten sinä tahtoisit kuolla?
onko mauton kysymys...
Miten tahtoisit kuolla?
62
2080
Vastaukset
- Rattus sp.
Suosikkini olisi nukahtaa ikiuneen jonakin yönä. Yleensäkin toivon, että ajan koittaessa lähdön olevan nopea ja tuskaton.
- gg-10
Minunkin toivomukseni olisi vastaavanlainen. Kertookohan mielikuvituksen puutteesta...
- saappaat jalassa kaatuen
traumana oli lukea joka ilta rukous, jossa sanottiin "jos sijaltain en nousisi...".
Kun sanoja alkoi miettiä, iski karmea pelko, ettei aamulla heräisikään.
Ei siis nukkuessa, kiitos! - gg-10
saappaat jalassa kaatuen kirjoitti:
traumana oli lukea joka ilta rukous, jossa sanottiin "jos sijaltain en nousisi...".
Kun sanoja alkoi miettiä, iski karmea pelko, ettei aamulla heräisikään.
Ei siis nukkuessa, kiitos!Kyllä mäkin lapsuudesta sen "kauniin" ruksun muistan. Mutta ei sitä kuitenkaan koisimaan mennessä tiedä. Että koska on just se yö. Ja voi olla ett näkis just sitä ennen oikein kosteita unia! Sekin vielä...
- Muraatti
janopeasti.
Lentokone vois tippua taivaalta tai sit vaan sydän pettää..yks kaks..
En halua kitua vuodeosastolla ja tehdä tarpeita alleni.- gg-10
Siinä on mukavasti mielikuvitusta. Tulee mieleen, että jotkut kuolivat WTC-tornien traagisessa onnettomuudessa.
- Muraatti
gg-10 kirjoitti:
Siinä on mukavasti mielikuvitusta. Tulee mieleen, että jotkut kuolivat WTC-tornien traagisessa onnettomuudessa.
WTC oli kamala tapa kuolla.
Joko hyppäsit ulos ikkunasta, rusennuit kuoliaaksi rappusissa tai paloit kerosiinilla, kenties tukehduit myrkkykaasuihin.
En myöskään olis halunut kuolla Estonian upotessa, sillä sielläkin ihmiset talloivat toisensa raajarikoiksi laivan kääntyessä.
Ei kiitos, mieluummin tuskaton kuolema.Sellainen että sekuntti ja heti henki pois. - gg-10
Muraatti kirjoitti:
WTC oli kamala tapa kuolla.
Joko hyppäsit ulos ikkunasta, rusennuit kuoliaaksi rappusissa tai paloit kerosiinilla, kenties tukehduit myrkkykaasuihin.
En myöskään olis halunut kuolla Estonian upotessa, sillä sielläkin ihmiset talloivat toisensa raajarikoiksi laivan kääntyessä.
Ei kiitos, mieluummin tuskaton kuolema.Sellainen että sekuntti ja heti henki pois.Nämä kyseiset joukkolähdöt olivat tuskaisia, onnellisin oli ehkä se jonka ikkunasta lentokone suoraan tuli sisään. Tarkka tähtäys ja pikainen lähtö.
- Putkivalo
ja ajan kanssa, niin että ehdin siivota roskiskaapin ;)) ja että jälkeläiset ehtii ajatella että lähtis tuo jo. Ja että kuolema tulisi vapautuksena enemmin kuin jarrujälkenä housuissa.
Höm, mikä olikaan mauton...?- gg-10
Tärkeä detalji tuo roskiskaappien siivous, pitää laittaa korvan taakse. Kuolema loppujen lopuksi kai on vapautus, uskoisin niin. Ja ajan kanssa tehtynä homma tulee hoidettua perusteellisesti. Kuolemastaan on turha pitää suurta möykkää, hiljaisuus on hyvä.
- Putkivalo
gg-10 kirjoitti:
Tärkeä detalji tuo roskiskaappien siivous, pitää laittaa korvan taakse. Kuolema loppujen lopuksi kai on vapautus, uskoisin niin. Ja ajan kanssa tehtynä homma tulee hoidettua perusteellisesti. Kuolemastaan on turha pitää suurta möykkää, hiljaisuus on hyvä.
että kuolema on isompi kolahdus niille jotka jää suremaan, kuolevalle se on ohi kun... öh se on ohi (brainstorm-päivä tänään). Vai oisko tuo vaan jonkinlaista kieroutunutta toiveajattelua.
- gg-10
Putkivalo kirjoitti:
että kuolema on isompi kolahdus niille jotka jää suremaan, kuolevalle se on ohi kun... öh se on ohi (brainstorm-päivä tänään). Vai oisko tuo vaan jonkinlaista kieroutunutta toiveajattelua.
Sehän se juttu tässä onkin. Sille kenelle soi Noutajan Valssi, homma on helpoin. Näin saattaisin uskoa. Luulen, että kuitenkin muutama ihminen tänne jää suremaan. Ehkä tämä on toiveajattelua.
- ...ngg
ojkasmiin hyvän naisen rintamalla.
- gg-10
Peräti Juicemaisen nerokas ratkaisu. Ja vielä kun siihen riittää melkein yksi suukko.
- ...ngg
gg-10 kirjoitti:
Peräti Juicemaisen nerokas ratkaisu. Ja vielä kun siihen riittää melkein yksi suukko.
älä kerro kenellekään...
- gg-10
...ngg kirjoitti:
älä kerro kenellekään...
Sori, olihan siitä puhe, että pitäisin turpani kiinni. Toivotaan ettei kukaan lue, näin vakavalla salaisuudella ei saisi pilailla.
- gg-10
Mariet kirjoitti:
on lähtenyt noin onnellisesti täältä pois.
Voisko enää onnellisemmin kuolla. :)Jos valita pitää, sitä voisi olla taipuvainen tähän ratkaisuun. Elämän ja kuoleman herra tuskin kuitenkaan toivomustani kuulee.
- Putkivalo
Olis se silti kumppanille vähän kuin The Ultimate Temppu. Mä ainakin suuttuisin ihan pikkasen "kehtaatkin, pask...!" ja mies herää henkiin kun saa nyrkin rintaan x)
No niinniin, sitähän ei kysytty. - ...ngg
Putkivalo kirjoitti:
Olis se silti kumppanille vähän kuin The Ultimate Temppu. Mä ainakin suuttuisin ihan pikkasen "kehtaatkin, pask...!" ja mies herää henkiin kun saa nyrkin rintaan x)
No niinniin, sitähän ei kysytty.kävisi toisinpäin, polliisi tinkaisi, kävinkö
väkisin kiinni... - Putkivalo
...ngg kirjoitti:
kävisi toisinpäin, polliisi tinkaisi, kävinkö
väkisin kiinni...naiset huutaa tasa-arvoa, silti se monessa suhteessa laahaa vielä miehillä perässä. Tasa-arvo siis. Myös. Miehillä. Juup, jospa lopettaisin tähän..
- jeps.
ööö, No tein kesällä testamentin.
Kuolemista tullut ajateltua, kuuluu kai jo ikään.
Mummo, äiti jne. kuolleet kun ovat olleet kuollakseen. Itellä oli kuolemanpelko päällä pari vuotta. Nyt kun se on ohi, ei oikein tiedä mitä aattelis.
Jotenkin oon sitä mieltä, että sitten kun mennään, niin mennään. Jos näyttää lähtö kituvalta, olen valmis miettimään nopeutusta. Omin käsin.
Helevatan hyvä kyssä, koskee jokaista...
=DW=- gg-10
On se vakava kysymys, joka koskee meitä jokaista. Jotkut eivät halua puhua. Ajattelin, että miksi siitä ei voisi höpistä. Itsekin sitä on tullut mietittyä, niin vakavasti kuin huumorillakin. Kerran kaikki tänne tullaan ja kaikki lähdetään. Mitä siihen väliin sisältyykin, on jo monimutkaisempi juttu.
- vastaan
gg-10 kirjoitti:
On se vakava kysymys, joka koskee meitä jokaista. Jotkut eivät halua puhua. Ajattelin, että miksi siitä ei voisi höpistä. Itsekin sitä on tullut mietittyä, niin vakavasti kuin huumorillakin. Kerran kaikki tänne tullaan ja kaikki lähdetään. Mitä siihen väliin sisältyykin, on jo monimutkaisempi juttu.
NIIN SAAPPAAT JALASSA. Ei mitään mutkia matkaan nopeaa ja ei kitumista.
- gg-10
vastaan kirjoitti:
NIIN SAAPPAAT JALASSA. Ei mitään mutkia matkaan nopeaa ja ei kitumista.
Samaa mieltä, mutta katso, että ovat nokialaiset kumisaappaat. Eikä mitkään kiinalaiset jäljitelmät.
Vakavasti puhuen, kärsimys kuuluu elämään. Ei sitä täysin pysty pakenemaan.
- sivupersooNaNa
Toki nopeasti eikä kitumalla terveyskeskusen vuodeosastolla vihanneksena.
Toisaalta kun vakava sairaus yllättää esimerkiksi syöpä.
Ajattelen nyt et lopetan itseni ennenkuin loppu tulee ankarilla kivuilla.
Se toivon kipinä syntyy kuitenkin siihen ihmeparantumiseen.
Tiedän sen kokemuksesta lähiomaiseni kautta.
Huomenna aloitan kaappien siivouksen jotta perikunta ei ole ihmeissään romujen määrästä.
Jessus nyt alkoi naurattaa älä ota tosissasi enhän mä ala;=)- gg-10
Nykyajan hektinen elämäntapa näyttää suosivan myös nopeaa kuolemaa. Äläkä unohda siivota, tai pidä ainakin huoli siitä, että ehdit siivota kun ei tiedä jos viikatemies tulee jo huomenna.
Anteeksi ei ollut tarkoitus.
- olisi...
minusta kiva tapa
- gg-10
Sopisi mullekin jos kyseessä on lakritsijäätelö.
ja vihanneksena haluaisi kuolla. Jos olen parantumattomasti sairas, neliraaja halvaantunut tms. toivon että Suomen laki joskus sallii eutanasian.
Sydämen äkkipysähdyis ois ehkä paras.- gg-10
Sehän hassu juttu onkin. Kun joku kaksikymppinen lukee tätä kirjoitusta, niin hekottelee päälle: myöhässä oot olet jo vanha.
- Aarre
Pahinta mitä voin kuvitella, olisi joutua virumaan halvaantuneena ja liikuntakyvyttömänä terveyskeskuksen vuodeosastolla muovitetussa vuoteessa, märissä vaipoissa. Sellaista pelkään.
- gg-10
Mutta jos oikein kauniilla tavalla lähteä saa, esimerkiksi sen kuuluisan ojkasmin jälkimainingeissa, voisi loppua hiukan pitkittää.
- vanha poika n:40
Voi tulla kirjoitus virheitä.
Niin minä n:40 vanhapoika kuolen n:½ vuoden sisällä
aivokasvaimeen .
elen nyt pohjoisessa eräässä hiihto keskuksessa
aivan vaan oleilemassa se minkä pystyn
se vain on vaikeaa kun tekee edelleen mieli naista
siis niin tekis mieli naida.- tähän nyt
sanoisi; jos neitsyys tallella(?), halut kovat ja lähtö edessä, voisi sanoa että täyttäkää kuolemaantuomitun viimeinen toive.
Aloitteen tekeminen varmaan mahdotonta kun ei tähän ikään mennessä siinä ole onnistunut.
Toivottavasti ehdit löytää rinnallesi vielä ystävän toteuttamaan toiveesi.
Itse ottaisin ehkä luurin käteen ja tilaisin maksullisen "palvelun".
Välttämättä tälle ei kannattaisi kohtalostasi kertoa.
Koeta jaksaa! - doodis. 2.33
Asutko vai olet vain tilapäisesti oleilemassa pohjoisessa.
Toivottavasti saat siellä hyvää sexsiä siellä voi törmätä
vaan kaikenlaiseen
Luin textisi heti kun kirjoitit odotin tähän enemän kommentia.
Tähän on vaikea sanoa mitään. - vanha poika n:40
Kotiin . ei muu vituta mutta kun nuo sateet häiritsee
viljan korjuuta.
Anteeksi nyt naiset mutta kyllä oli pari hyvää panoa
tossa puolentoista viikon aikana levillä
ja saariselällä.
- *pohtii*
Kait sitä jokainen joskus miettii miten haluaisi lähteä - tai ainakin itse olen sitä ajatellut.
Haluan kuolla yllättäen, nopeasti ja toivottavasti kivuttomasti tietäen että olen elänyt elämäni niin täysillä kuin on ollut mahdollista. Niin etten kadu tekemiäni (ainakaan paljoa) enkä missään tapauksessa sitä mitä olen jättänyt tekemättä.- gg-10
Samanlaisia pohdintoja liikkunut omassa päässäkin. Yllättäen mutta ei toivottavasti ihan vielä. Toisaalta jos elää 100-vuotiaaksi, ei kuolema ole kovin yllättävää enää.
- sama kuoleeko
vai elää. Mutta miten kuolee? Nopeasti kiitos.
- gg-10
Se on se sama mitä joka kerta toivoo hammaslääkäriin mennessään.
..samalla tavalla kuin monet muutkin,
ainakin nopeasti.
Jos "silleen" oltais, esim. sängyssä niin
pitäis "lähteä" yhtä aikaa :)
Kait ihmeitäkin tapahtuu?)- gg-10
Fiksusti ajateltu. Jättää nyt partneri yksin jälkiä siivoomaan...
- jojo mies
ns köysikiikku.
- ei toimi
Mielikuvituksen puutetta.
Nopeasti ja kivuttomasti, muttei pian. Vielä on niin paljon tehtävää... Kunhan tästä ensin eläkkeelle selviän. Ensinnäkin pitää opetella polttelemaan luontevasti piippua. Toiseksi aion perehtyä kunnolla pontikankeiton saloihin. Sitten vielä pitää opetella kiikkustuolissa istuen juttelemaan luontevasti lapsenlapsille juttuja hurjista nuoruusvuosista.
- gg-10
Samanlaisia suunnitelmia itselläkin. Tarkoitan ennen sitä suurta tapahtumaa. Täytyy vaan muistaa, että jos liiaksi suunnittelee sitä varmemmin jää toteutumatta tässä elämässä.
- jannu-huoleton
voltti kirteellä,suorin vartaloin,siis seisovilta "jaloilta"
luoti wois olla kokemisen arwoinen tjn
mut ei tänään- gg-10
Samaa joskus itekin miettinyt. Täyttäisi nopean menetelmän vaatimukset.
..paljon osallistujia; mistäköhän se kertoo ?)
Sitte tulee mieleen, moniko haluaisi tietää,
koska 'noutaja' saapuu..yhtään rölliä joukos :=) mut ne ehtii wiel tjn
olis se kiwa tietää tarkka aika koska lähtö tulee :=)
waan senkin woi itse määritellä tjn- gg-10
Ajankohdasta ei kenties huvita puhua. Vaiko?
A.DONIS kirjoitti:
yhtään rölliä joukos :=) mut ne ehtii wiel tjn
olis se kiwa tietää tarkka aika koska lähtö tulee :=)
waan senkin woi itse määritellä tjnEi ota susta selvää ;)
Ja kun elämä on yhtä juhlaa, ei mitään
määritellä ;)gg-10 kirjoitti:
Ajankohdasta ei kenties huvita puhua. Vaiko?
Ei turhia synkistellä, nyt eletään :))
- gg-10
Sanin kirjoitti:
Ei turhia synkistellä, nyt eletään :))
Näinhän se menee. Tänään eletään ja iloitaan. Viikatemies huolehtii ajankohdasta. Tammipuisessa arkussa aikanaan saa palella.
- jiweXXX
Sanin kirjoitti:
Ei ota susta selvää ;)
Ja kun elämä on yhtä juhlaa, ei mitään
määritellä ;)on tarkoituskin :=)
piru ei huoli ja taiwaaseen en ole menossa :=)
- istua meren rannalla
nähdä kaiken selkeästi, ja katsoa omaa positiivista puoltani silmiin. Sitten voisi muuttua näkymättömäksi energiaksi ja haihtua taivaan tuuliin.
- että kuolee sairaalassa
että se ruumis löytyy eikä jää kenellekään mitään kysymyksiä
- R2D2-muunnos
Sangen elegantti ja moderni menetelmä.
- yks tyyppi
R2D2-muunnos kirjoitti:
Sangen elegantti ja moderni menetelmä.
tekee ehkä näin. En mä osannut muuta keksiä. Se on Jeesus.
- en haluaisi
nukkua pois, silloin en "tietäisi" olevani kuollut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363717- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371975Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241468
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4831244- 771191