Mikä olisi ilmainen hyvä netistä löytyvä musiikin latausohjelma, josta saa myös suomalaista musiikkia? Etsin jotain muuta kuin dc
Tattista, jos joku vastailee..
Hyvä ilmainen musiikin latausohjelma
7
4789
Vastaukset
- kdkdkdkdkd
Muttei sieltä löydy hyvin suomalaista.
Mutta kiitos kuitenkin. - Nimetön
kdkdkdkdkd kirjoitti:
Muttei sieltä löydy hyvin suomalaista.
Mutta kiitos kuitenkin.on paras musiikin latauksessa mutta suomalaista musiikkia sieltä ei kovin paljoa löydä esim, yötä sieltä ei saa ollenkaan ;(
- minttutinttu89
Limewire on ainaki nytten suljettu... Itellä se ei ainakaan toimi... Antaa vain semmosen "Legal notice........................."
- aaapina1234567890
minttutinttu89 kirjoitti:
Limewire on ainaki nytten suljettu... Itellä se ei ainakaan toimi... Antaa vain semmosen "Legal notice........................."
itellä sama ongelma ja ei meinaa löytyä yhtä hyvää latausohjelmaa ku limewire...
- ohjelma?
Itse ainakin käytän ja on hyvä.
- Hooksanjalka
No mee googleen hakeen " ilmaisia soittoäänejä " ja sieltä painele eri linkkejä mitä google tarjoo , jos ei tuo auta niin autan vie paremmin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422234- 251813
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271445- 1091274
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151259- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846