Itse olen ssanut avun päänalueen psoriaasikseen puhtaasta Aloe geelistä.Se auttaa myös tuttavillani atooppiseen ihottumaan.
Näillä sivuilla ei saantu mainostaa,joten jos haluatte lisää tietoa niin laitan sähköpostia. : )
Apua Aloe geelistä
1
523
Vastaukset
- Propolis
Hei! Kirjoitin juuri aloe verasta, mahdetaanko puhua samasta tuotemerkistä?!? Nämä tuotteet pitäisi saada suuren joukon tietoon, sillä ne tosiaan tehoavat ja niistä pitäisi saada Kelan korvaus minun mielestäni. Turha on apteekkiin rahoja kantaa kun näillä tuotteilla saa ihon pysymään tosi hyvänä, nämä auttavat myös akneen. Itse käytän tämän sarjan kosteusvoidetta aamuin-illoin ja olen tosi tyytyväinen, 19,-€ tuubi kestää tosi pitkään eikä mielestäni hinta ole paha, luultavasti kaikki muut merkkituotteet ovat paljon paljon kalliimpia ja tehosta ei mitään takeita (ryppyvoiteissa). Toivottavasti muutkin löytävät nämä tuotteet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742922
- 642773
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241647
- 201590
- 191508
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249