Niin,onkohan kukaan muu huomannut saman asian.Terveyskeskus lääkäri lupaa varmasti,tällä kertaa laittaa lähetteen eteenpäin.Neljän viikon päästä ei lähetettä ole edelleenkään tehty.
En ymmärrä tätä,eikö olisi lääkärin reilumpaa kertoa lähettääkö oikeasti lähetteen,ihmis poloinen saa sitten juosta moneen kertaan saman asian takia.?
Miksi LÄÄKÄRI valehtelee!
3
1432
Vastaukset
- MarkoPolo
mut se ajell Wolsvaagen pololl,tuhatta ja sataa ( 80 km/h)
- virkamiehet
valehtelee ja lupailevat joka instituutiossa eli julkisen vallan organisaatioissa. Ei ne kuitenkaan sitten mitään loppupeleissä tee. Menepäs pitämään puoliasi, niin saat kuulla kunniasi. Virastot ovat täynnä väsyneitä työntekijöitä, jotka eivät ole työlleen motivoituneita.
Lupaus on yksi keino rauhoittaa tilanne ja voittaa aikaa, samalla toivoa, että potilas unohtaa tai vaikka kuolee..mutta jos ei kuolekaan ja alkaa kysellä mites sen lähetteen kanssa, saa syyt niskaana, siitä ettei ole itse toiminut oikein. Näin se menee.- pimeenmarkkinanasiakas
Kerran kävin lääkärissä kun minulta oli jalasta luu ilmeisesti lievästi murtunut, en voinut kävellä kuin tuen kanssa ja en saanut hoitoa ja hoitaja tuli selittämään käytävään muiden kuullen yksityisiä asioita joita olin lääkärille edellisellä käynnillä kertonut. Hienoa, maine meni!
Tein valituksen salassapitovelvollisuuden rikkomisesta ja hoitamatta jättämisestä, sain itse valitukset ja uhkailut kunnianloukkauksesta, lääkärit tai hoitajat eivät tee tuollaisia rikkeitä, he ovat aina oikeassa. Työkavereilta (asiakaspalvelija) oon saanut tarvittavat lääkkeet viimesen neljän vuoden aikana jos olen jotain tarvinnut. En ole käynyt neljään vuoteen lääkärissä, enkä mene.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2781218Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022