Kebabliha?

Laihaksi

Onko järkevää syödä kebablihaa kun laihduttaa vai mitä lihaa suosittelette`?

6

2033

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elwiira

Painonvartijoiden kirjan mukaan yhdessa annoksessa on 13,5 pistetta ja kanaversiossakin 10.5. Eli ei missaan tapauksessa ole 'laihaa' lihaa. Mutta ah..niin hyvaa...:-(

Kana/broileri/kalkkuna on vahemman rasvaista. Samoin naudanlihasta 'paremmat'osat. Paistijauhelihakin on ok, mutta yrita valttaa sika-nautaversiota..se lilluu pannussakin omassa rasvassaa.

Tsemppia sulle!

• mukaan

Voit suorastaan ahmia kebablihaa, kunhan jätät sen salaatin ja leivän syömättä. Hyvä kebabliha on todella herkullista, ikävä kyllä monet paikat myyvät jotain tehdasvalmisteita jotka maistuvat tosi pahalta. Ovatko edes oikeata lihaa?
        Itse olen pudottanut painoani reilut 20 kiloa 8 kk:n aikana, mm. pelkkää kebabilihaa syömällä, tottakai muutakin, mutta enimmäkseen vain lihaa. Liikunta on myös tärkeää, itse pyöräilen kolme neljäsataa km./ viikko.
        Painonvartijoille en viitsi rahojani kantaa, en liioin halunnut noudattaa tuota ruokapyramidia, koska samaa kaavaa käytetään kotieläinten lihottamiseen teuraskuntoon.
        Toimi sinä omien sääntöjesi mukaan, minä kuitenkin onnistuin noilla eväillä ja homma jatkuu, tavoitteena vielä 10 kiloa pois.

• Atkinsista
        mukaan kirjoitti:

Voit suorastaan ahmia kebablihaa, kunhan jätät sen salaatin ja leivän syömättä. Hyvä kebabliha on todella herkullista, ikävä kyllä monet paikat myyvät jotain tehdasvalmisteita jotka maistuvat tosi pahalta. Ovatko edes oikeata lihaa?
        Itse olen pudottanut painoani reilut 20 kiloa 8 kk:n aikana, mm. pelkkää kebabilihaa syömällä, tottakai muutakin, mutta enimmäkseen vain lihaa. Liikunta on myös tärkeää, itse pyöräilen kolme neljäsataa km./ viikko.
        Painonvartijoille en viitsi rahojani kantaa, en liioin halunnut noudattaa tuota ruokapyramidia, koska samaa kaavaa käytetään kotieläinten lihottamiseen teuraskuntoon.
        Toimi sinä omien sääntöjesi mukaan, minä kuitenkin onnistuin noilla eväillä ja homma jatkuu, tavoitteena vielä 10 kiloa pois.

"Atkinsin dieetin mukaan voit suorastaan ahmia kebablihaa, kunhan jätät sen salaatin ja leivän syömättä."

Aivan väärää tietoa Atkinsista, että pitäisi jättää salaatit pois. Atkinsilla rajoitetaan rajusti hiilihydraatteja, joten tuo leivän pois jättäminen on ihan oikein. Tosiasiassa Atkinsilla syödään vihanneksia ja kasviksia jopa enemmän kuin ns. virallissuositellulla ruokavaliolla. Kun jätetään leivät, perunat, pastat ja riisit pois ja korvataan ne kasviksilla ja terveellisillä rasvoilla niin kasvisten osuus kasvaa.

• Aluksi dieetissä
        Atkinsista kirjoitti:

"Atkinsin dieetin mukaan voit suorastaan ahmia kebablihaa, kunhan jätät sen salaatin ja leivän syömättä."

Aivan väärää tietoa Atkinsista, että pitäisi jättää salaatit pois. Atkinsilla rajoitetaan rajusti hiilihydraatteja, joten tuo leivän pois jättäminen on ihan oikein. Tosiasiassa Atkinsilla syödään vihanneksia ja kasviksia jopa enemmän kuin ns. virallissuositellulla ruokavaliolla. Kun jätetään leivät, perunat, pastat ja riisit pois ja korvataan ne kasviksilla ja terveellisillä rasvoilla niin kasvisten osuus kasvaa.

Atkinsin tapaan jätetään vihannekset vähiin, myöhemmin vasta lisäillään. Olepa tarkka mitä kirjoittelet.

• alan harrastaja
        Aluksi dieetissä kirjoitti:

Atkinsin tapaan jätetään vihannekset vähiin, myöhemmin vasta lisäillään. Olepa tarkka mitä kirjoittelet.

Montignacin ruokavalio on paras. Kasviksia syödään paljon lihan, kalan jne kanssa. Kasvikset myös pitävät aterian glykeemisen indeksin alhaalla, vaikka joskus myöhemmin haukkaisi jotain kiellettyäkin aterialla. Montignac on niin terveellinen ruokavalio, että sitä voi noudattaa loppuikänsä kitumatta. Painonpudotusvaiheessakaan ei tarvitse hoiperrella missään ultraketoosissa.

• gigigigiigigi
        alan harrastaja kirjoitti:

Montignacin ruokavalio on paras. Kasviksia syödään paljon lihan, kalan jne kanssa. Kasvikset myös pitävät aterian glykeemisen indeksin alhaalla, vaikka joskus myöhemmin haukkaisi jotain kiellettyäkin aterialla. Montignac on niin terveellinen ruokavalio, että sitä voi noudattaa loppuikänsä kitumatta. Painonpudotusvaiheessakaan ei tarvitse hoiperrella missään ultraketoosissa.

GI mittari ei todellakaan kerran muuta kuin sen, kuinka nopeasti se piikki tulee. Kukaan (tai missään lukemissani jutuissa) ei pidä sitä luotettavana, vaan lähinnä vain suuntaa antavana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe