Matkakuume nousee ja olen aina rakastanut Pariisia. Viimekertainen matka (toukokuun puoliväli 2007) meni monessakin suhteessa vähän pieleen, lähinnä matkaseurasta johtuen. Matkustin kouluni ryhmän kanssa joten ei jäänyt paljon vapaa-aikaa.
Kysymys onkin nyt se että mikä teidän kokemuksenne mukaan on paras vuodenaika matkustaa Pariisiin? Harkitsen lähinnä kevään ja syksyn välillä. Syksyllä siten että puut ovat jo hieman ruskehtavia ja kellertäviä mutta kaikki lehdet eivät ole vielä kuoriutuneet pois ettei ole niin ankean näköistä.
Eli yleensäkin tunnelmaa ja onko jotain erityisiä tapahtumia noina ajankohtina.
Minä vuodenaikana
matkustaa Pariisiin?
2
727
Vastaukset
- on ainakin
keväällä toukokuussa sekä kesällä. :D Rakastan Pariisia, vaikka olen käynyt siellä vain kahdesti - tunnelma on kuitenkin siellä omaa luokkaansa
- samaa mieltä
Tunnelma on juuri se mikä minuakin kiehtoo. Varsinkin kun illalla tallustelee valomeren keskellä. Aivan upeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319