F1 ja muut formulat, rallit, mootoripyöräily eri luokissaan, tractor pulling, kiihdytysajot, monster truckit, moottorikelkkakisat- ja safarit, karting, kuorma-autokisat, rallicross, vakioautosarjat, jokamiesluokka, F1 veneilyt ja muut moottoriveneluokat, mönkijäsafarit (ensin päristellään helvetinmoisella metelillä luonnon keskelle ja sitten nautitaan luonnonrauhasta[lol]), jne jne...
Aivan käsittämätöntä luonnonvarojen tuhlausta ja luonnon raiskaamista. Eikä kaikki tuho edes tule itse kilpailuista, vaan katsojien on tietysti päästävä omilla autoillaan/moottoripyörillään mahdolisimman lähelle kisapaikkaa. Ja jotkut ääliöt vielä fanittaa tämmöstä pelleilyä.
t. vasemmistolainen viherpipertäjä (ja ylpeä sellainen)
Voisko olla mitään
turhempaa kuin,
1
457
Vastaukset
- että nuo
Kyllä ne katsojat, "pelaajat" ja median edustajat aiheuttavat aika paljon päästöjä ja luonnonkuormitusta monessa muussakin lajissa, vaikka itse suoritus ei vaatisikaan hiilivetyjen polttamista.
Antiikin rooman lajeja ei lennetty katsomaan, mutta laske kokeeksi vaikka viimeisimpien olympialaisten suomalaisten katsojien ja median aiheuttamat päästöt kiinan käynnillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207