Heippa kyselisin sellaista että mistä löytäisimme vauvalle Kehdon/korisängyn. tiedättekö jonkun firman joka myy sellaisia. toivon asiallisia ehdoituksia
Mistähän löytäisi kehdon/kori sängyn vauvalle.
13
7764
Vastaukset
- Nintukka
Itse ostin vaunula.fi sivuilta.sellaisen pyörillä olevan korkean kehdon.Taisi niillä olla ihan perinteisiäkin kehtoja.
Googleta kehto niin myyjiä varmaan löytyy useampikin :)
Babystyle.fi sivuilla taisi olla kans. - Orvokki_...
Kehtoja myydään vähän. Itselläni sukulaisen tekemä kehto, aivan ihana (persoonallinen), käsityötä. Vauva oppi nukahtamaan kehtoon todella nopeasti.
Mitäköhän puusepät pyytää hintaa, jos teettää kehdon? tai joku tuttu joka harrastaa puutöitä? - myynnissä
Minulla on myynnissä puusepän tekemä kehto.
Hinta 100 euroa. Väri petsattu ruskea.
Käytetty, mutta siisti.
hannu908@hotmail.com - sokeain myymälä
Perinteinen rottinkikori vauvalle löytyy sokeain myymälästä.
- itse ostin
Löytyy hakusanalla ensisänky, korisänky, rottinkisänky, vauvansänky. Sieltä saa myös hyvää ja edullisesti! Olen oikein tyytyväinen ostokseeni =)
- mieeeeeeeeeeeeeee
Jos joku kaipailee perinteisiä vauvan kehtoja niin täältä löytyy:
www.jokopuutyot.com
Löytyy myös perinteisiä keinuhevosia sekä etenkin poikien makuun myös moottoripyörä keinuja !
- funbebe
Artecomin verkkokaupassa on myynnissä vauvan korisänkyjä ja korisängyn tarvikkeita: http://www.artecom.fi/vauvan-sangyt-vuodevaatteet-c-74.html
- godmama
Heipp,
Vauvan korisänkyjä löytyy esim. Artecomin verkkokaupasta.
Tässä linkki: http://www.artecom.fi/vauvan-nukkuminen-c-74.html
Terkuin,
Miranna Artecomista :) - puutöitä
olen myös joskus etsinyt kehtoja netistä, eikä niitä oikein löytynyt. Nyt minulla on oma verstas ja pystyn tekemään sellaisen itse. Asiakkaan mittojen ja väritoiveiden mukaan.
- Ei tarvetta
Täällä olis kehto n.70 cm lattiasta koko 80 x 50 cm keinuva ,omat jalat, ei lattialla oleva, hyväkuntoinen,
- rapu
Hei,
etsittekö vielä vauvalle sänkyä, minulla olisi sellaiset, voisin myydä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991465
- 791397
- 1191239
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään201177Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015