Käytössäni on ollut nyt iPhone 3 G 4 viikkoa.
mielettömän hieno käyttää
nettiselaus ylivoimaisesti parasta puhelimista
iPod
helppous ja vaivattomuus
- puhelin ok, ihan tavallinen
- alussa tekstinsyöttö tuntui oudolta, siihen kuitenkin tottui pian, joten ei haittaa enää on kuitenkin looginen ja arvattavissa kuten kaikki muutkin ominaisuudet
summa summarum: paras älypuhelin mitä rahalla saa tällä hetkellä
iPhone kokemuksia
6
2029
Vastaukset
- ehkä.
Miten musiikin kuuntelu onnistuu? onko yhtä hyvä musa ominaisuuksiltaan kuin iPodit ja kestääkö akku kauan?
- 1stMacFinn
Tämä iPhone 3G on paras iPod mitä on.
Jos tarkoitat, miten kauan akku kestää iPodina, sehän on vaikea vastata, kun iPhone on muutakin kuin iPod. Mutta Applen sivuilta kyllä selviää tuokin.
http://www.apple.com/fi/iphone/specs.html
- soittoääniksi?
Voiko biiseistä joita on ladannut tuohon puhelimeen asettaa myös suoraan hälytys /soittoääniksi?
- 1stMacFinn
Soittoääniä on kyllä helppo tehdä iTunesin kirjastossa olevista biiseistä, mutta ei suoraan voi valita.
- annmaa
1stMacFinn kirjoitti:
Soittoääniä on kyllä helppo tehdä iTunesin kirjastossa olevista biiseistä, mutta ei suoraan voi valita.
Mulla iso ongelma, kun en saa mistään kivaa
soittoääntä puhelimeen. Ei saa tilattua ääntä mistään, en tiedä miks ei toimi
Myöskään mun iTunesin "luo soittoääni" ei toimi. Valittaa vaan "tuntematon virhe". Teoriassa pitäis kaiken toimia, sillä koneessa on uusin iTunes-versio ja biisit on ostettu iTunes Storesta...
Ärsyttää :(
- iPhonisti
Jos olet kiinnostunut hyvästä älypuhelimesta eli iPhonesta, niin katso huuto.net ilmoitus 129934351(sulkeutuu 4.3.2010). Myynnissä täysin uusi ja käyttämätön, lukitsematon iPhone 3 G S 32GB. Itselläni tosi hyviä kokemuksia puhelimesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707