Insinööristä DI:ksi opiskelleet, kertokaahan kokemuksia. Onko opiskelusta ollut hyötyä ja kauanko siihen meni? Opiskelitteko työn ohella?
Itse harkitsen maisteriohjelmaan hakemista(TTY:lle), mutten tiedä onko vaivan arvoista. Palkka saattais nousta... :D
Insinööristä diplomi-insinööriksi
4
2930
Vastaukset
- hennah
Täällä toinen joka aikoo insinööristä diplomi-insinööriksi :) Keväällä vain pääsykokeisiin . Palkka varmasti nousee koulutustason nousun myötä :D
- Tuntematon
Pääsetkö sä sitten pääsykokeiden kautta maisterivaiheeseen vai joudutko suorittaan kandivaiheenkin?
- hökö
Tuntematon kirjoitti:
Pääsetkö sä sitten pääsykokeiden kautta maisterivaiheeseen vai joudutko suorittaan kandivaiheenkin?
Itse valmistuin TTY:ltä DI:ksi just, ja opintoihin meni lopputyön kanssa vajaa kaksi vuotta. Nykyäänhän ko. laitokseen ei tarvitse kuin hakupaperin lisäksi lähettää kopio inssitodistuksesta ja odotella ilmoitusta sisäänpääsystä. Matkikka on sitten aikalailla vittumaisempaa kuin AMK:ssa. Onnea opintoihin!!!
- sen teit?
hökö kirjoitti:
Itse valmistuin TTY:ltä DI:ksi just, ja opintoihin meni lopputyön kanssa vajaa kaksi vuotta. Nykyäänhän ko. laitokseen ei tarvitse kuin hakupaperin lisäksi lähettää kopio inssitodistuksesta ja odotella ilmoitusta sisäänpääsystä. Matkikka on sitten aikalailla vittumaisempaa kuin AMK:ssa. Onnea opintoihin!!!
Opiskelitko kokopäiväisesti ja pitkiä päiviä? Vai miten sait sen suoritettua noin nopeasti? Eikö se ole mitoitettu noin 3 vuodelle "tavallista" tahtia opiskellen? Et tainnut olla ainakaan rakennuspuolella? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032