Hip hop / Rap musa.
Mentiin Stu-di-ooo ja purk-ki-tettii- au-di-oo jos suomeksi vetää, niin vois siihen ilmaisuun kiinnittää enemmän huomiota. Tietääkseni sanat on pääosassa tuollaisessa musassa. Tokaksi tulee tuo yhtä ja samaa biittiä toistava "musiikki"
E-ipä mull-a muuu-taa just radio-staa kuulin Fintelli-gens-ii.
Kauheeta äidinkieltä
7
404
Vastaukset
- Järkyttävää...
Just kirjoittajan samaa mieltä. Nuo edellä mainitut "kielikukkaset" on korville hirveitä sontapaukkuja!!! :-D
- ajnag
no suomalaiseen en ole kovinkaan paljon perehtynyt
"yhtä ja samaa biittiä"
tässä oon kuitenkin vähän eri mieltä - Frost Dogg
En oikein oo koskaan tykänny suomenkielisestä rapista; ei vaan kuulosta hyvältä. Ja sanotuksetki on vähän niin ja näin ku jotain Fintelligensiikin ajattelee.
- ei...
ei sovi suomi oikein räppiin
- 1231312543454
ei... kirjoitti:
ei sovi suomi oikein räppiin
Kuuntele pyhimystä :C
- reeejjj
Itse en taas pidä ulkomaalaisesta rap musiikista mutta suomalainen kuullostaa hyvältä. Sanoitukset on tietty vähän omaperäisiä eikä niitä välttämättä ekalta kuulemalta edes tajua. Mutta en silti lähde tuomitsemaan ketään. =D
- T'mon
Todellista paskaa tollanen jauhanta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882