Mika ja Laura (tosi tarina)

Sannan poika ystävä

Laura oli rannalla uimassa hänellä oli mustat bikinit ja stringit. Siellä käveli joukko miehiä ja he katsoivat häntä ja hän katsoi niitä. Yksi miehistä tuli hänen luokseen ja kysyi tuletko uimaan? Hän vastasi joo voin mä tulla. Siellä vedessä mies katseli Lauraa ja hänen isoja tissejään. Laura kysyi mitä katsot? Mies vastasi sinua ja isoja tissejäsi. Laura kysi oletko puutteessa? Mies sanoi kyllä. Laura kysyi mikset sitten vedä uima housuja pois ja nussittaisiin sitten täällä vedessä. Okei mies vastasi. Mies otti housut pois ja veti Lauran stringit pois ja kysyi haluatko että nussin perseeseen vai pilluun? Pilluun Laura vastasi. Mies alkoi työtää Lauraa pilluun. Laura sanoi mennään puku koppiin jatkamaan. Mies sanoi okei ja he menivät puku koppiin jatkamaan kun Mies laukesi Lauran sisälle niin he lopettivat. Laura kysyi miehen nimeä jä mies Lauran nimeä?Minun nimeni on Mika mies sanoi. Minun nimeni on Laura, Laura sanoi. Mika kysyi Lauralta puhelin numeroa ja niin he vaihtoivat puhelin numerot. Parin viikon kuluttua he tapasivat ja Mika kysyi oletko paksuna? Miten niin Laura kysyi? Koska sinulla on noin paksu maha. Olen minä paksuna Laura sanoi. Kuka on sen isä jos saan kysyä Mika kysyi? Se olet sinä Mika Laura sanoi. Noin kahden viikon päästä he olivat jo muuttaneet yhteen. Kahdeksan kuukauden päästä heillä oli pieni tyttö vauva. Tyttö vauvan nimi on Sanna joka on tällä hetkellä 13 vuotias.

8

9367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MUu

Oli tarina mikä oli, OPETTELE KIRJOITTAMAAN.

Surkeaa.

• huhhu...

surkeaa...

• teppo

Mielestäni tarina oli sopivan mittainen ilman turhia jahkauksi lisää samanlaisia pliiis

• zuppizappi

*reps*

• kaikenlaista

ehkä joku saa nautintoa tuollaisista "tositarinoista" mutta...

No, ensinnäkin raskaus alkaa näkymään vasta useamman kuukauden jälkeen, eli joskus noin 15-20 viikon kuluttua hedelmöittymisestä, kaikilla ei välttämättä silloinkaan, joillain jo aikaisemmin.

Toisekseen odotusaika on 10 raskauskuukautta eli 40 viikkoa, jollei lapsi sitten satu syntymään keskosena.

Kolmanneksi, kannattaisi ehkä käydä siellä koulussa äidinkielen sekä biologian oppitunneilla, ehkä jonain päivänä pääset jo yläasteelle! Siinäkin on jo sinulle tavoitetta.

Ihan kiva tarina noin 10v lapsen kirjoittamaksi...

• justiina

toi oli ihan surkee..
        haista sinä piiiiiiiiiiiiiiitkä paska.. *
        hekottaa*

• huomauttaja

raskaus ei ala näkyä todellakaan toisella raskaus viikolla!!!!

• Jenny

Toi oli ihan seko..! ne vaan muutti asuu yhteen vaikka ei eestunne toisiaan.. :D aika sarjakuvamaista.

Huh huh.. tää oli novelli eiks niin? ei tosi.. mut muuten, miten tää liittyy kouluun?
      heh..ja sakö muka olisit sen niitten vauvan poikaystävä? heh..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1730
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe