miten mokkula toimii??

unelma

Olen hankkimassa mokkulan ja koska minulla on pöytäkone niin tarviiko minun hankkia sellainen langaton verkkokortti tai jotain muita laitteita vai riittääkö pelkkä mokkula???

7

2859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meitsi 82

Kyllä pelkkä mokkula riittää.. Kannattaa vielä kysellä liikkeestä josta olet mokkulaa hakemassa.

• tässä nettaan mä

USB pitää löytyä koneesta. Asentaminen mitä helpointa. Hitaimman mokkulan download nopeus on 5-40kt/s riippuen siitä missä päin Suomea olet.

• pandabea

WLAN verkkosovitinta ei tarvita sillä kun kytket ja asennat mobile partner asennusohjelman niin pääset nettiin kotimokkulan USB johdon kautta.

• --------

miksi ihmeessä haluat mokkulan pöytäkoneeseen??

itsellä moinen paskatikku läppärissä ja nopeudet tällä hetkellä 50-140 kbit/s... muka kahden megan yhteys.

• Riittääkö

Riittääkö syyksi se että nyt maksan 27,50e kk ja mokkulasta vain 9,90e kk RIITTÄÄKÖ!!HÄ!!

• Jukka.

En suosittele ainakaan dna. mokkulaa.Luvattiin kymmenen konetta samaan aikaan toimivan saamme yhden kerrallaan toimimaan.Siirtämällä mokkulan aina laitteen viereen saamme koneen päälle.olemme päivittäneet ja alue on kentällisesti hyvä.nyt vaatimuksena kaupan purku kestänyt noin kolme kuukautta.

• Toimii missä toimii

Pyydä joku tuttava kylään , jolla on Dna mokkula niin voit varmistua asiasta ennenkuin teet kauppoja. Kun sitten liität mokkulan koneen USB väylään ja asennat mokkulan ohjelmiston niin näet varmuudella onko mokkulasta sinun käyttöpaikalla vaihtoehdoksi nykyiselle nettiyhteydelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe