Oletteko huomanneet miten DNA toimii...
Tarjouksia ja "halvennuksia" annetaan uusille asiakkaille, meitä VANHOJA asiakkaita ei huomioida mitenkään.
Tämä toimii sekä nettiliittymien osalla sekä TV puolella
Nytkin esimerkiksi...
Uuden MTV-kanavapaketin ostaja saa 247: ilmaiseksi...
Kuinka kävi vanhan asiakkaan... on ostettava se 247, jos sen haluaa, vaikka itselläkin on ollut kys kanavapaketti jo pitkään.. juuri näiden F1:sten ym vuoksi
Onko meikäläisenkin lähdettävä tähän "lapselliseen leikkiin" mukaan, jossa koko ajan pitää vaihtaa operaattoria saadakseen palveluita ns. "UUTENA TILAAJANA"
DNA:n toiminnasta
4
402
Vastaukset
- toimii..
Kaikki operaattorithan noin toimii, siks onkin vähän tyhmää "syyllistää" vain yhtä tiettyä operaattoria.
- Sitäkö mieltä??
Eihän minulla ole muita kokemuksia kuin tuo DNA, mutta
HÖLMÖLÄISTEN touhulta tuntuu, sellainen jatkuva operaattorinkin vaihtaminen...
Ei kai se ihan ilmaista ole kenellekkään, töitä kumminkin lisää...
Tämäpä olikin vaan hyvä esimerkki ko. aiheesta. - vaihtaminen
Sitäkö mieltä?? kirjoitti:
Eihän minulla ole muita kokemuksia kuin tuo DNA, mutta
HÖLMÖLÄISTEN touhulta tuntuu, sellainen jatkuva operaattorinkin vaihtaminen...
Ei kai se ihan ilmaista ole kenellekkään, töitä kumminkin lisää...
Tämäpä olikin vaan hyvä esimerkki ko. aiheesta.Ei se tarjousten perässä juokseminen onnistu televisiokanavien osalta. Kas kun sinulla on tasan se kaapelioperaattori joka alueellasi sattuu olemaan. Muiden kaapelioperaattorien paketteja et televisioosi saa.
Satelliitti- ja antenniverkon operaattorit ovatkin sitten erikseen, mutta vaativat vähän muutakin kuin operaattorin vaihdon.
- ...meinaan BB 24/7 kanavan
Eiköhän tuon BB 24/7 kanavan saa vanhatkin MTV3-kanavapaketin tilaajat veloituksetta, ainakin Elisan kaapelissa sen saa kun tekee/jatkaa kanavapaketin tilaamista 6kk sopimuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229