Luin Varkauden lehdestä, että tänne tulee lähetysjuhlat...? Mikä se on? Ja joku kohuäijä tulee niitä johtamaan!?
Lähetysjuhlat!
6
772
Vastaukset
Tervehdys,
Vastauksen ainakin osaan ihmettelystäsi saat, kun luet tuon aiemmin aloitetun "Minkähänlainen" -keskustelun koskien juuri tätä kanttori Juhanpeltoa. Samainen kaveri kävi pariin kertaan Juicea soittelemassa Varkauden Kirkossa.- Redivivus
Kiitos Manu vinkistä!
Luin hakuja tästä Juhanpellosta. . . ja wau, nyt tuntuu siltä, että haluan kuulua Varkauden seurakuntaan. Jos tuollaset bileet on tulossa, niin aion olla ensimmäisten vapaaehtoisten mukana antamassa oman panokseni. Mulla ei kyllä ole ajokorttia, enkä osaa laulaa, mutta uskon, että mulle löytyy paikka tapahtumassa. Montakos päivää ne juhlat muuten kestää? Oliko ne jo ensi kesänä? - alkavat
Redivivus kirjoitti:
Kiitos Manu vinkistä!
Luin hakuja tästä Juhanpellosta. . . ja wau, nyt tuntuu siltä, että haluan kuulua Varkauden seurakuntaan. Jos tuollaset bileet on tulossa, niin aion olla ensimmäisten vapaaehtoisten mukana antamassa oman panokseni. Mulla ei kyllä ole ajokorttia, enkä osaa laulaa, mutta uskon, että mulle löytyy paikka tapahtumassa. Montakos päivää ne juhlat muuten kestää? Oliko ne jo ensi kesänä?11.6.2010, mutta sitä ennen paiskotaan raakasti duunia jotta saadaan kunnon ikimuistoiset bileet pystyyn. Varmasti sulle löytyy mielekäs homma ja olet toden totta tervetullut mukaan joukkoon tummaan!
- Repe
alkavat kirjoitti:
11.6.2010, mutta sitä ennen paiskotaan raakasti duunia jotta saadaan kunnon ikimuistoiset bileet pystyyn. Varmasti sulle löytyy mielekäs homma ja olet toden totta tervetullut mukaan joukkoon tummaan!
Moi lähetysäijät ja muijat! Koska ilmottauminen vapaaehtoseksi alkaa. olisin tulossa on nimittäin päivät käyny vähän pitkiksi. Voisin jotain tekniikkaan liittyvää tehdä jos vaan sellasella on käyttöö.
- Vicar
Repe kirjoitti:
Moi lähetysäijät ja muijat! Koska ilmottauminen vapaaehtoseksi alkaa. olisin tulossa on nimittäin päivät käyny vähän pitkiksi. Voisin jotain tekniikkaan liittyvää tehdä jos vaan sellasella on käyttöö.
Ensi vuoden, siis 2009, tammikuun viimeisenä sunnuntaina on ensimmäinen joukkojen kokoamisen hetki pääkirkolla, aamumessun päättymisen jälkeen, n. klo 11.30. Asiasta tiedotetaan vielä tulevissa Kotiviesti-lehdissä. Joka tapauksessa, olet ihan aikuisten oikeesti tervetullut joukkoon tummaan! Aurinkopäiviä toivotellen, V
- Anonyymi
tori
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047